RSS

joi, 27 martie 2014

Buna dimineata Raza de Soare!


Bun gasit!

Mi-a fost dor de Tine! Ma bucur sa te intalnesc din nou!


Primavara din bucataria mea in cateva imagini:

O mana de flori culese din padure. Lana a avut grija sa-mi indice cele mai parfumate si mai oachese floricele. Micuta Lana este o nazdravana si o jucausa fara seaman. 




Ce am mai mesterit eu:

Primavara este anotimpul meu infloririi mele. Am incoltit si eu alaturi de bulbii ghioceilor, zambilelori si narciselor. Duminica mi-am decorat bucataria, am dat startul la culori, viata, germinare si frumusete delicata.


 


 Lampa cu lumanare 



Ce am folosit ?
->un borcam suficient de larg pentru a introduce cu usurinta o lumanarica
->hartie colorata
->fire colorate (sintetice)
->foarfece
->carioci
->lipici

„Dumnezeul meu, Tu Care știi toate și a Cărui dragoste întrece măsurile omenești, ia viața mea în mâinile Tale și fă ceea ce eu aș vrea atât de mult să fac, dar nu pot”.
preluat de aici 

photos by me



2 comentarii:

Alina-Nicoleta spunea...

Foarte frumoasă. Simplă și de efect!

Lore spunea...

Multumesc! O primavara parfumata iti doresc!