RSS

sâmbătă, 2 august 2008

D'ale copilariei...

Evrica...am inspiratie...La hotel, dupa o dimineata (4-5 am) super stresanta, clientii se bat pe taxi-uri, doamnele de la dispecerat receptioneaza info date de mine in mod eronat, taximetristii sunt beti de nesomn sau gandul le este la a face cat mai multi bani si se afla in dilema de a nu sti ce comanda "BUNA" sa ia, asa ca mai bine le refuza...
Am ajuns la concluzia ca uitandu-ma la desene animate pe "Cartoon Network" la fel ca atunci cand eram mica ma pot relaxa, adica sa-mi treaca imensitatea de NERVI de care tocmai am avut parte.Parca e bine sa-ti mai aduci aminte si de copilarie din cand in cand, sa nu mai avem idei de genu'ca suntem maturi si stim ce facem:<>, ne incretim fruntile degeaba.
Va invit si pe voi sa va mai aduceti d-ale copilariei, caci astfel ne mai reapare si noua zambetul pe buze(unul inocent, sincer )

2 comentarii:

mOntecOre spunea...

unii si-o aduc aminte altii o traiesc permanent=copilaria in toate formele ei, chiar si cea care teoretic ar trb sa treaca si sa lase loc maturitatii, si care refuza sa se "dezinstaleze"...presupun ca stii carei ma subscriu

Dan spunea...

de la o anumita varsta... copilariile sunt considerate nebunii.. de la o varsta si mai inaintata... batranii dau in mintea copiilor :)
eu ma incadrez in categoria alora care au dat in mintea copiilor