RSS

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Curand...


Dupa o noapte petrecuta...pe unde am putut, cu mici "artificii" , priviri cu seductie si zambete perverse, dupa o tura de zi aproape pe sfarsite...m-am putut aduna sa pot scrie cateva randuri despre unele lucruri " neinsemnate" pline de euforie pt mine...am facut pauza cateva minute, am iesit afara din hotel si am privit apusul in luna Noiembrie...un cer pictat de culoare, de dor si emotie, de cruzime si mireasma, de neiertare si intelepciune, de cuvant si pace, un cer de Noiembrie, cu cativa norisori ce stau "resemnati" in fata artistului, astfel incat sa iasa bine capodopera...
Am vazut un stol de pasari, multe multe, multe, plecau spre Sud...tocmai am vazut o minune, cer plin de nuante calde si pe alocuri presarat cu puncte negre, mobile...ca o iluzie optica...e ca o perdea, ce poate fi folosita la...
Da...multe pauze si intreruperi de-a lungul momentului creator...cateva suflete bantuie p'aici, prin juru'mi, ritmurile se agita tot pe frecvente joase, asa cum bine m-am obisnuit...

ps.ma transform

0 comentarii: