RSS

sâmbătă, 22 februarie 2014

Un an cu Lana

Pe 14 Februarie s-a implinit un an de cand Lana este la noi.

Prima intalnire cu Lana, cand ne.a ales ca viitori parinti
Prima zi cu Lana





 Primele zile afara. Am luat.o la varsta de zece saptamani si inca nu avusese nici un fel de contact cu exteriorul. Zapada, cea mai buna prietena, cea mai mare iubire, cel mai distractiv joc.




Un nou prieten, Pasa.


Cel mai bun loc de odihna, cand nu e nimeni pe faza, imi dau voie sa dorm pe sofa. Ce, doar rasfatatul de Mao are drepturi? Cu mine cum ramane?


Fratiorul meu vitreg. Sa stiti ca il iubesc pe Mao, el se poarta uneori ciudat.



Well, ce sa zic...am incercat sa ajut si eu cum am putut la vopsitul casei.


Prima zi torida, dusul a fost extraordinar. Mami a avut grija si de mine.



Ce bine e pe gresia rece.


Mi-e nu-mi plac pozele. Doar Mao sta frumos. Eu sunt simpla.


Noua mea iubire: Mingea. O ador





Uite cum fac haz de mine?! Mie imi plac capsunele. Am invatat sa le culeg singura din gradina..hmmm...yummy yummy 


Iar poze, iar n.am chef...



Prietenul meu Charly. Mi.ar fi placut sa fie mai maricel, sa ne putem juca mai bine, sa putem alerga, fara sa fiu certata ca-l ating cu labuta mea. 


Noul meu culcus, pernuta umpluta cu fan pe care mi-a daruti.o mami.


Ador plimbarile  in padure. Si iubesc crengile uriase. Si alerg ca o nebuna dupa caprioare. La naiba, nu ajung sa le miros si eu deloc, sunt atat de rapide si ma enerveaza la culme.




O strangere ferma de labuta. Mi.a parut bine. Va multumesc!

O zi placuta,
Lana


0 comentarii: