RSS

sâmbătă, 4 octombrie 2008

Ce iubesc ... ?! (my first leapsa)

mOntecOre ms de leapsa, ma ajuta sa-mi pun putin ordine in ganduri, sa mai discut putin cu mine, iar the problem is ca nush daca iubesc ceva in lumea asta, adica daca stiu sa iubesc :D . Sunt prea egoista, si ma iubesc prea mult pe mine, ca sa mai am timp , energie , dorinta, pofta sa le dau si altora. Pot spune doar " ce imi place " :


  • imi place sa ma plimb in parc;
  • sa admir natura;
  • sa ma intorc acasa si cateii sa ma intampine fericiti;
  • sa beau vin fiert iarna intr-o cabana la munte;
  • sa ma joc cu zapada;
  • sa privesc luna, stele;
  • imi place sa visez;
  • cateodata sa plang;
  • imi place sa ma plimb singura prin oras;
  • sa ma uit la copii si sa zambesc;
  • imi place sa vad oamenii zambind, pentru ca am reusit sa fac ceva pt ei;
  • imi place sa cred ca lumea e buna, frumoasa, si totul are mereu un final dragut;
  • sa cred ca intr-o buna zi as putea schimba lumea;
  • sa-mi beau cafeaua cu iubitul;
  • imi place sa dansez, cu sor'mea;
  • sa scriu scrisori de dragoste;
  • sa primesc flori, ca apoi sa le colectionez;
  • sa alerg, chiar si prin ploaie;
  • sa fiu nervoasa, ca apoi sa ma pot calma;
  • imi place sa cred ca sunt creativa si ca ceilalti ma iubesc asa cum sunt - Maya - ca nu am altceva mai bun de oferit.

Atat pentru azi, ca maine voi fi oricum alta, si totusi aceeasi dintotdeauna...

LE:leapsa va merge si la calator, multumesc

2 comentarii:

mOntecOre spunea...

din cate vad (noi2)stam prost la capitolul committment, ne ferim chiar si pe blog. bine spus nici nu stii si pe deasupa mai esti si egoist, dap ma regasesc.
Ai grija cu a fi maya, sa nu te plictisesti de a fi numai o iluzie

Lore spunea...

ma plictisesc repede, asa-i, dar totusi imi place...tre' sa caut mereu ceva nou, care sa ma atraga constant