RSS

vineri, 10 octombrie 2008

Toleranta la frustrare


Se spune ca noua generatie nu mai are toleranta la frustare, la stres.Se enerveaza foarte repede, nu accepta prea multe refuzuri, vor sa faca numai cum vor ei... Hmmm...poate asa o fi , avand in vedere ca acest lucru l-am discutat si pe la facultate.Ca sa simt ca pot fi integrata in limita normalitatii ( vestita curba a lui Gauss - pentru cunoscatori - bine fac recapitularea cunostintelor acumulate in cei 2 ani de faculate la vestita Universitate S-H) ar trebui sa primesc OK- ul pentru mai multe aspecte printre care si acesta.

Ei bine, cum mie imi place sa ma enervez putin, iar motivul ar fi unul chiar foarte banal - "Ma enervez , deci exist " , nu prea gasesc o motivatie " sa lucrez " in aceasta privinta .

In posturile anterioare vorbeam de echilibru interior si dobandirea capacitatii de autocontrol pe toate aspectele; ei bine, ai nevoie de multa munca cu tine insuti, o vointa uriasa si desigur dorinta de schimbare.Dar cum eu traversez o o perioada de criza, incerc sa ajung macar la linia de plutire...

Sunt implinita, bucuroasa ca am un inger pazitor ;)

Si acum sa mai abordez un alt punct. Aseara am fost in tura de noapte ....si am avut eu ceva mustrari de constiinta cu privire la egoismul meu , ala cam exagerat parca... Am cerut eu ajutorul ingerasului si  m-a ajutat, m- a facut sa inteleg ca, de fapt, eu,doar mi-am respectat principiile , si nu  poate fi vorba de egoism cum credeam eu. Efectiv, uneori nu poti trece peste anumite nevoi ale tale, cum ar fi in cazul meu, a oferi cuiva ceva "numai daca intra in relatie cu mine", daca imi cere permisiunea.

Parca asa am invatat eu sau poate fac eu parte din noua gereratie, aia excesiv de frustrata...

Drum drept si lumina!

0 comentarii: