RSS

marți, 11 mai 2010



"Esti primavara mea"...cuvinte dulci care ma fac sa ma simt frumoasa si sa pastrez acele lucruri marunte care ma fac sa zambesc, sa le pastrez aproape, sa nu le las sa plece...In sinea mea eu va iubesc pe toti, doar ca sunt si eu tot o "Creatie Imperfecta" ca si voi toti si ajung uneori sa ucid...Intotdeauna, la o ceasca de ceai, in noptile tarzii (ora 3-4 la hotel) va cer iertare sau continuu sa ma blamez pentru tot. Echilibru' este aceeasi iluzie care ma prezinta si pe mine lumii intregi...As vrea sa renunt sa mai fiu OM, as vrea sa fiu culoarea norilor de la Apus, cand sunt putin trista, melancolica, si a celor de la Rasarit cand sunt plina de energie...iar echilibru' s-ar regasi in Luna Plina...Pot eu sa fac asta? Hmm...uneori mi-e mila de mine, mi-e mila tocmai pentru aceste ganduri...Observ ca pe zi ce trece ma afund in Ideal tot mai mult si ruptura se adanceste...
Azi m-am gandit la tine si...mi-au dat lacrimile...am simtit din nou Durere...cand si cand mai iese la suprafata, s-a obisnuit asa, sa stea ascunsa si sa se arate viteaza...dar pana cand?Mi-e greu sa accept si asta ma distruge, si eu ma las invinsa, ma privesc...e greu stii...la fel cum si tie ti-e...Ia-ma-n brate si adoarme-ma...lasa-ma sa gust o ultima data din ceasca de ceai si insoteste-ma pe aceeasi carare...e a noastra si asa va ramane...
Am atatea sa-ti povestesc...dorul meu pentru tine a impartit deja petalele cu roua...soarbe cu grija...

P.S. Sunshine...

0 comentarii: