RSS

miercuri, 4 august 2010

Buna dimineata!



Pentru inceput :)



Azi am fost fff matinala - 5:30

Imi beau cafeluta in noua mea cana, evident cu catei (promit ca am sa pun niste poze).Se intrevede o zi frumoasa (sper sa nu mai ploua ca sigur am sa devin depresiva).Cateva exercitii de inviorare asa cum m-a invatat tata, un salut pentru intreaga lume, cateva urari de bine celor dragi, cateva vorbe si florilor.Imbatata de aerul curat si racoros ma pregatesc pentru o noua zi;o noua zi care nu e / nu va fi cu mult diferita de celelalte.Ca sa evit rutina (care ma ucide) mai caut prin cutiutele prafuite activitati noi, interesante ca sa ma pot lauda si eu cu ceva.Ma apuc de scris.Mi-am cumparat un caiet, e negru (evident) si am sa tin iar jurnal, ma tot gandesc ce nume sa-i dau.


Mi-am propus ca la 30 de ani sa studiez filosofia.Acum sunt prea tanara, zic eu...Da...in fiecare zi alte idei, alte preocupari, fara ca multe sa se concretizeze.Ar fi bine si mult mai sanatos pentru mine sa dau ascultare vocii interioare, care ma sfatuieste de bine in conformitate cu regulile vietii.Cum eu m-am nascut sub semnul Imprevizibilului si noaptea e un bun sfetnic pentru mine, izvor nesecat de sters pentru cei dragi :P , idei pentru omul din mine voi cauta neincetat.Parca aud o voce...CONSTANTA...iar partea rebela spune cu zambetul pe buze : NICIODATA :D


Va fi o zi frumoasa, insorita...am inceput-o bine, muzica pentur sangre latino...mi-e asa dor de conversatiile in limba spaniola avute la hotel cu clientii...


Din toamna am sa frecventez cursuri de dans.As vrea sa invat tango.Am fost prin aprilie la Casa de cultura a studentilor Bucuresti la un workshop - PsihicTango : " Tango it's not only better for the body, also good for the mind and spirit "

Daca n-am sa dau publicare cu siguranta am sa mai scriu alte "idei stralucite" vorba cunoscutilor.




In amintirea vremurilor atipite :






Si in incheiere :)








7 comentarii:

Anamayana spunea...

Ce de energie la tine pe blog. Ti-ai pastrat tonusul si la ora asta sau ai luat-o mai incet? :)
Varsta este doar o cifra pana la urma, iar pentru filosofie trebuie sa ai o chemare, o inclinatie... Eu de pilda cred ca adolescenta este optima pentru deschiderea filosofica. E drept, deschidere. Dar indiferent de varsta, intelegerea vine pe masura ce avansezi in cunoastere, pe masura ce asimilezi. Si nu trebuie sa faci facultatea pentru asta. Poti incepe cu Platon sau cu alt filosof antic... :)

:) spunea...

mda...tu esti asa matinala si cu atatea planuri cum ar dori mama sa fiu eu :))

:) spunea...

@ anamayana-varsta iti da experienta;nu poti filosofa fara experienta si iti trebuie indrumare pt asta:)

Lore spunea...

@anamayana : toata ziua am ras,sunt inca plina de voiosie si energie.legat de filosofie, am descoperit-o in liceu, cls.aXII-a, mi-a placut f.mult,am ales insa psihologia...mai aproape de sufletul meu...am citit ieri in ziarul Adevarul un interviu al unei studente care tocmai isi terminase facultatea si spunea ca filosofia nu se face doar citind carti,e nevoie de prosefor pentru discutii si interpretari... multumesc de recomandari/sfaturi :)

@ :) -> doar esti baiatul mamei,te va intelege

Lore spunea...

@anamayana:as putea doar sa-mi largesc orizontul

Anamayana spunea...

Se spune ca in adolescenta inveti mult, iar la maturitate intelegi mult. Si ca sa poti intelege e drept ca iti trebuie si experienta, dar iti trebuie si cunostinte si exercitiu mental.
Eu am auzit in liceu de Platon, Aristotel, Pitagora sau Bhagavad-Gita si am mers la biblioteca (de am citit Bhagavad-Gita sau despre Buddha) sau mi-am cumparat cartile in masura in care le-am gasit pe piata. Mi-a prins bine. Si am invatat destule.
Iar acum cunosc un pusti de 17 ani care citeste o gramada de filosofie (ii mai recomand si eu), dar la nivelul de cunostinte deja ma depaseste. Eu intre timp am mai uitat. Asta nu inseamna ca nu putem discuta lejer pe o tema.
Daca ne cramponam de niste ani ca sa incepem sa facem ceva, e destul de artificial totul. In fond, cu ce sunt mai diferit in dimineata cand am implinit 18 sau 21 de ani decat am fost in seara precedenta?

In Peaceful warrior se spunea ca "stiinta nu e acelasi lucru cu întelepciunea"... una e sa stii si alta e sa faci un lucru.
Deci: lucrurile sunt mai simple decat par. Nu iti ajuta la nimic sa stii teorii sofisticate daca ele nu iti pot transforma viata. Eu asa vad filosofia.
In fine, sunt obosita, poate spun tampenii.

Lore spunea...

iar eu de asta am nevoie-sa mi transform viata.nu sa stiu teorii, sa ma indop cu informatii(face parte din grauntele negru al personalitatii mele)

ps.nu spui tampenii