RSS

sâmbătă, 12 martie 2011

Pentru seri instelate...

31 comentarii:

:) spunea...

:)

Maya spunea...

:)

:) spunea...

nu

Maya spunea...

ba da

:) spunea...

ba nu

Maya spunea...

cum asa?

:) spunea...

asa bine

Maya spunea...

probabil

:) spunea...

cu siguranta

Maya spunea...

de ce?

:) spunea...

pt ca asa trebuie

Maya spunea...

tu ai fost acela care m-a invatat ca nu trebuie, acum de ce il aduci in discutie?

:) spunea...

voiam sa vad cum reactionezi:)

Maya spunea...

asadar ma testezi

:) spunea...

asadar,da:)

Maya spunea...

te bucura?

:) spunea...

as fi facut-o daca nu ma bucura? :)

Maya spunea...

da, de ce nu? poate ti-ar fi oferit si altceva

:) spunea...

draga mea,totdeauna fac ceea ce ma bucura :)

Maya spunea...

bine

:) spunea...

tu nu stii sa zici "bine":)

Maya spunea...

ma bucur si eu incercand sa te copiez :P

:) spunea...

de ce nu incerci sa fii TU?fara influente de la cei din jurul tau,fara influente din carti?:)

Maya spunea...

pentru ca e mai frumos ce au altii

:) spunea...

bine.asta inseamna ca eu vad mai frumos si mai bine ce ai tu.
ai incredere in mine!

Maya spunea...

ochii tai sunt ai unui barbat, ai mei apartin unei femei, vedem diferit. mereu am :)

:) spunea...

bine.atunci fa ce iti zic eu

Maya spunea...

am aplicat deja! Zambetul, mai stii?

:) spunea...

bine

Maya spunea...

:)

:) spunea...

:P