RSS

joi, 6 iunie 2013

Joia Frumusetii Altfel :)



Razele soarelui ma iubesc frumos. Este caldut afara. Ploiele s-au dus sa bucure si alte cuiburi insetate. Azi am lucrat in gradina si ma simt obosita. Imi era dor. Azi mi-am notat in jurnalul Inimii cateva invataminte batranesti, blande si parfumate. Sunt binecuvantata sa fiu inconjurata de iubire, de suflete blande si maini blajine. "Ai lucrat mult, mai fa o pauza! Mai e si maine o zi!"; "Iubirea are glasul animalelor, ascultarea poarta blandetea din privirea inimilor mici, iertarea este la fel de tacuta precum sunt pasii celor doi ingerasi ai tai." 

Azi am devenit Die Heidekönigin. Sunt un fel de Regina a poienitelor, a florilor, a ierburilor, a verdelui. Multumesc! :) Sunt o rasfatata a naturii, sunt o copila a Domnului si ma bucur pentru darurile primite. Mi-au incoltit anemonele si am zambit. Dansez si cant des. Reiki imi este un bun prieten, ma ajuta la nevoie iar mersul prin iarba ma elibereaza de ganduri inutile si ma invita sa ma transform intr-o caprioara curioasa. 

Imi place sa-mi folosesc cristalele, sa le simt energia si impreuna sa devenim Unul. 






In martie am fost la un targ de esoterism si de acolo mi-am cumparat o comoara-Cutia cu rune. Intreb cu incredere oracolul si primesc adesea raspunsul de care am nevoie la momentul respectiv.

                      
Am gasit aici un interviu cu Maica Siluana si m-a impresionat profunzimea dumneaei. Bebei...







Florile de soc ne pot ajuta sa trecem cu bine prin multe cumpene.


Plimbarile mele lungi mi-au purtat pasii pana departe si iata ca am descoperit o Poienita Cu Ierburi Uitate.


 Pentru ca azi culoarea verde este la inaltime, recomand din toata inima un film care mi-a cucerit fiinta, mi-a citit gandurile si mi-a creionat o lume noua. La belle verte


Pe curand!

0 comentarii: