RSS

miercuri, 14 aprilie 2010

"Acum ai ceea ce meriti"

Tocmai ce am citit ceva interesant pe net si concluzia : "Inca un lucru ratat".Mi- a placut sintagma pe care am ales-o ca si titlu.

Eu merit multe, daca ma gandesc in stilu-mi propriu si bolnav; adica merit Totul si cred cu tarie asta si sufar daca nu se adevereste...In ultimul timp am facut lucruri cat mai "interesante" astfel incat sa-mi demonstrez inca o data cu inversunare ca mai mult de atat "C'est ne pas possible".E dureros pentru nebunii ca mine, nebuni care traiesc in Ideal si refuza ...

Sunt atat de plina incat nu mai ripostez, e un fel bolnav de acceptare, intr-un stil mai filozofic " a fi unul", " a fi ca apa care ia forma vasului"...Mereu m-am preocupat de sensul drumului meu, si gluma buna e ca nu l-am gasit, adica eu zic in sinea mea ca l-am gasit, dar poate nu sunt eu suficient de pregatita sa-l primesc ( idee preluata din "Profetiile de la Celestine-Redfiled, James"...Sunt atat de plictisita de teoriile astea in care pana mai ieri credeam orbeste, totul imi este indiferent, fie ca ploua, fie ca ninge, fie ca e soare...mai pe scurt, izvorul a secat... unii zic ca e de la primavara, eu zic ca e de la sine...

A tuturor si a niciunuia-Maya

0 comentarii: