RSS

sâmbătă, 27 martie 2010



Dupa o buna bucata de vreme am pasit iar pragul Salii Palatului, in treacat doar, eram grabita...Am trecut si prin Gradina Cismigiului...am vazut oameni, multi oameni iesiti la plimbare, cu nepoti, copii, catei, soti sau sotii...am vazut concert de muzica populara si am simtit furnicaturi in intregu-mi corp...era o farama de traditie, o clipa de istorie, un moment al neamului romanesc...eu imi iubesc tara, limba, sangele cu particulele bine inchegate "de mandrie"...iubesc ce a fost si ramasitele care mai sunt...majoritatea din prezent...Strigator la cer...Vai de ...
Am mai vazut artisti care faceau portrete in creion, as vrea si eu unul...de vreo doi ani tot imi promit...va veni si vremea lui...
Am constatat ca atunci cand imi satisfac "un moft"...e trecator...uit...se apropie atat de cuprinzator si total si aparent profund si parca trece prin mine, pleaca mai departe, nu ramane decat amintirea "a fi fost-ului"...
Trairile, emotiile ma fac sa ma simt vie...din acest motiv nu vreau sa retraiesc mai mult decat la nivelul unei "amintiri placute sau mai putin placute"...e nevoie sa fac altora, sa ma inunde, sa ma ridice la un alt nivel, pe alte coordonate, pe alte frecvente...Imi place intensitatea lor, cum ma scutura bine, ca un electro soc...sa simti, bine...mult...
Mi-am facut curat in camera, curat la modul ca am aruncat "amintirile mele"(inutilitati, nimic mai mult, gunoaie care ocupau locul fara motiv, doar ca nu ma putea desparti de ele).Gata, s-a sfarsit cu nerozia...putina atitudine in toate...in relatii, in lumea mea...


"Carari nebatute, stranii...Ia-ma de mana si strange-ma la pieptul tau, imi place cand ma tii strans, cu drag si dor, si-ti plimbi agale mana-n parul meu, pe umarul meu aproape dezgolit...Inchid ochii vreau sa ma cufund in traire, in emotia pe care mi-o oferi...esti un amestec de nor plumburiu si sentiment atroce...ia-ma cu tine si nu-mi da drumul...vreau sa ma pierd in tine, cu tine, de tine...m-ai furat si m-ai dus...ma porti pe bratele tale puternice...iti simt parfumul, care usor usor devine odoare de ordinul Yang-ului si ma pecetluieste usor...pentru eternitatea fapturilor cu chip de lut si spirit cautator...tremur si ma cufund mai adanc, imi place...impreuna...impreuna...e un complet imperfect...la fel de imperfect cum e chipul nostru dimineata dupa o noapte de amor...e stangaci si putin naucit de ce vede...pastreaza-ma...nu-mi da voie sa plec, am sa ma ratacesc, am sa ma pierd, am sa merg, ca sa merg si nu sa merg ca sa ajung si sa devin...vreau sa merg cu tine , tinandu-te de mana, uneori aruncadu-ti cate o privire de reintalnire, semn ca sunt si ca vreau...du-ma iara la izvorul din padure, sa-mi var picioarele obosite de drum, sa-mi spal fata de sudoare, sa-ti ofer inca o data privire de la inceput, sa se conecteze la Inceputuri, sa-ti dea ce ai nevoie...Ma vrei, Te vreau...te tin de mana si pasesc pe unde psesti si tu...vreau sa ma-ntand in iarba verde, prinde fluturi si albine, printre flori, cer senin si raze de soare, Vin-atunci indat' langa mine si sopteste-mi vorbe dulci, asa cum o faci de fiecare data...iubeste-ma si lasa-ma sa mor...in paradis...sa ma iubeasca noaptea pana-n zori, sa ma spele roua de pacat, sa ma unga lumina si sa am sarute usor pe frunte amurgul..."

FRAGMENT