RSS

duminică, 30 ianuarie 2011

Turnurile din aripi

 -Inceteaza, nu-mi mai urma pasii, ingaduie-mi sa plec, copilul are nevoie de mine! Intentia mea a fost sa apar imaginea familiei nu sa o patez.Explica-mi te rog toate acele reguli nescrise si de ce trebuie sa accept atat de multe? Eu nu vreau sa respect traditia bolnava inventata de voi; mai degraba as fi de acrod sa primesc o educatie severa de un an intr-o locatie din pustiu decat sa fiu o sclava a unor idei murdare ce spurca intreaga frumusete a lui Dumnezeu si cere in mod barbar iertare. Nu spui nimic? Ma uimesti... Asteptam o riposta grozava care sa ma puna la zid si sa-mi arate directive mult mai sigure si mai corecte si poate mult mai folositoare in aceasta viata...Refuz sa accept, ce vei face?Daca ai uitat, tin sa-ti reamintesc de firea mea extremista si daca vei face o miscare gresita vei plange cu lacrimi de foc.Cumpatare, asta imi doresc, si multa liniste. Nu vreau sa mai aud nimic.Spune-i sa nu mai sune, nu vreau sa fiu deranjata si te rog trimite dupa niste lumanari...
-...
Doamne iti multumesc pentru bucuria vietii, pentru lumina soarelui, stralucirea lunii, pentru bolta de stele in toata splendoarea ei, pentru puterea misterioasei nopti, pentru revigorantul rasarit de soare care ne mangaie sufletele dupa acele multe nopti pline de framantari si ganduri intunecate. Cum se face ca noapte vindeca, iar rasaritul este cel mai bun purificator ce poate fi folosit, intalnit vreodata.Sperantele sunt fluturii primaverii iar zambetele noastre construiesc puiul de om. Un chip luminos va fi caut la vreme de necaz de catre un biet suflet suferind.Padurea este mama blanda si protectoate ce-si deschide bratele calde chiar si atunci cand nu este nimeni in preajma...Copiii uneori ranesc parintii la fel cum se intampla si cu padurea cand taiem copaci fara sa replantam si cand aruncam gunoaie...Ape cristaline si izvoare de gheata. Poate ca ar trebui sa ma casatoresc cu natura nici de cum cu un barbat :) sau va trebui mai intai sa-mi invat lectiile si apoi sa ma reintorc in pamant...poate e cam devreme sa vorbesc despre moarte asa cum o fac batranii, dar a devenit un lucru atat de banal incat accept fara protesc. Protestele inca le pastrez pentru copilariile mele...



Intr-o viata anterioara am trait intr-unul din cele doua castele, iar in aceasta viata va trebui sa-l aleg pe celalalt...sa fie oare o alegere de bun augur?

0 comentarii: