RSS

luni, 6 august 2012

Povestea devenirii 30/31/32






   Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana


Pentru saptamana 06-12.08.2012 voi lucra la urmatoarele teme:

30. Nevătămarea
Nevătămarea este o regulă fundamentală în viaţa spirituală. Ea înseamnă în primul rând o atitudine a minţii. În exterior, nu poţi evita să provoci vătămări – de exemplu, insectelor zburătoare când mergi cu maşina. Răul pe care îl faci, pe de altă parte, dorindu-le raul altor persoane, le afectează nu numai pe acestea, ci mai ales pe tine însuţi. Din punct de vedere spiritual, o atitudine negativă te desparte de armonia unităţii cu viaţa.

Nevătămarea, pe de altă parte, îmbracă această unitate şi este, la rândul ei, susţinută de ea. Nevătămarea este o forţă puternică pentru victorie, deoarece atrage cooperarea întregului univers, în care a face rău întâmpină o rezistenţă nesfârşită.

Afirmaţie
Le trimit ploaia binecuvântărilor tuturor celor ale căror inimi au nevoie de tămăduire şi care, până acum, au cunoscut numai ura.
Rugăciune
Mama Sfântă, când alţii încearcă să-mi facă rău, dă-mi înţelepciunea să văd că victoria sta în binecuvântarea lor, nu în răzbunare. Dacă răspund cu furie, eu pierd, chiar dacă a mea este victoria exterioară, pentru că înlăuntru eu voi fi rănit cu adevărat. Însă, dacă răspund cu binecuvântări loviturilor lor, voi rămâne de-a pururea în siguranţă între zidurile de neclintit ale păcii mele interioare.
31. Concentrarea
Concentrarea este secretul succesului în orice întreprindere. În lipsa concentrării, gândurile, energia, inspiraţia, hotărârea – toate forţele tale interioare – se risipesc. Concentrarea reprezintă focalizarea calmă a întregii tale atenţii asupra scopului imediat următor. Concentrarea înseamnă mai mult decât efort mental: înseamnă canalizarea sentimentelor inimii tale, a credinţei tale şi a aspiraţiilor tale profunde spre orice ai face. În acest fel, până şi lucrurile mărunte ale vieţii pot ajunge pline de sens.

Afirmaţie
Orice aş face în viaţă, acord întreaga mea atenţie acestui lucru. Asemenea unui fascicul laser, ard toate problemele şi toate piedicile cu care mă confrunt!
Rugăciune
Ajută-mă să Te văd, Doamne, Dumnezeule, aşa cum te înfăţişează Scripturile:” cel mai Milostiv”. Ajută-mă să-mi concentrez asupra Ta privirea, dragostea, aspiraţiile, întreaga mea fiinţă.

32. Extinderea propriei persoane
Extinderea propriei persoane reprezintă esenţa tuturor aspiraţiilor. De ce căutăm să posedăm lucruri? Deoarece, prin achiziţionarea lor, credem că ne vom extinde stăpânirea. De ce căutam să învăţăm mai mult? Deoarece credem că, prin extinderea cunoştinţelor, ne extindem capacitatea de înţelegere. Şi de ce căutăm în permanenţă experienţe noi? Deoarece credem că, prin intermediul lor, ne vom extinde conştientizarea. Când întinzi o bucată de aluat, nu devine doar mai întins ci şi mai subţire. La fel de frecvent este cazul în care ne extindem mintea numai către exterior. Tinzând foarte departe în exterior, sacrificăm profunzimea vieţii noastre.

Extinderea propriei persoane, la care întreaga viaţă aspiră este cea a spiritului: o extindere a compasiunii, a dragostei, a conştientizării, care vin din simţirea prezenţei lui Dumnezeu pretutindeni.

Afirmaţie
Mă simt pe mine însămi în paraiele curgătoare, în zborul păsărilor, în vântul şuierător de deasupra munţilor, în dansul fragil al florilor într-o adiere. Renunţând la eul meu mic şi egotic, mă extind pretutindeni cu marele Eu al sufletului meu!
Rugăciune
Slăvit Spirit din tot ceea ce există! Ajută-mă în nimicnicia mea să mă descopăr una cu tot ceea ce există!

0 comentarii: