RSS

luni, 1 decembrie 2008

Free Hugs!


Aceasta minunata zi de inceput de decembrie are tripla semnificatie :

  • Ziua Nationala a Romaniei
  • Free Hugs Day
  • My special Day

Cand Doamne-Doamne alege sa ne zambeasca pentru cateva minute.Ma induioseaza.Ar fi facut-o cu mare drag si azi, numai ca noi am ales ceata.

As vrea sa resimt aceasta zi speciala (pt mine) ca o dulce imbratisare cu neamul meu, cu poporul in care mi-a fost dat sa ma nasc,  alaturi de care sa traiesc, a carui limba sa o vorbesc, ale carui cantece sa le ascult si sa simt cum sangele imi alearga prin vene, grabindu-se sa-mi inunde corpul, sa ma mentina in viata pentru ca in fiecare an, de 1 Decembrie sa pot canta imnul tarii macar in sinea mea...

La multi ani! 

E ceata, e frig, e fum, hmm...parca se potriveste de minune cu ceea ce se petrece intre noi, locuitorii unei minunate tari. Istoria plina de tumult, a reprezentat foarte bine romanul de azi:

  • privirea-i in ceata, este scuza perfecta pentru faptul ca nu-l vedem pe cel de-alaturi;
  • inima-i inghetata, nu mai are putere sa ajunga pana la aproapele-i;
  • e smog, e o lupta crancena pentru supraviatuire, lupta ce se da in fiecare zi:la serviciu, pe strada, in trafic.

Drum drept si ... Lumina !

L.E. Am intis azi o hora a inimilor arse, mistuite de focul viu, teribil de naprasnic intr-un delir samanic alintat de Vantul prietenos, himeric din juru-mi.

0 comentarii: