RSS

sâmbătă, 6 decembrie 2008

La Salonul International de Psihologie, Iunie 2008, Nufarul Meu ne-a vorbit in cadrul unui workshop despre metafora omului : un om este asemeni unui castel imens, ca sa te cunosti pe tine, trebuie sa ai curajul sa deschizi fiecare usa pe care o intalnesti in hoinareala ta prin castel; odata deschisa usa, aceasta nu va mai putea fi inchisa la loc niciodata...hmm...de acolo se vor strecura afara demonii, himerele...te vor bantui...ieri 5.12.2008 am mai adaugat o caramida la propriu-mi castel, vreau sa-l las reconstruiesc, pe al meu, avand la baza pe cel format de Regi.
Am muncit asiduu ieri, dar a meritat, am o noua perspectiva, am drumul meu, am curaj si multa forta, am aproape ingerasul care ma sfatuieste sa fac alegeri in calatoria mea - aventura si provocare.

Buna dimineta Sunshine!

0 comentarii: