RSS

sâmbătă, 13 decembrie 2008

Te plac!


"Intr-un glas amandoi
Sa cantam chitara mea
Hai cantati toti cu noi
Ce frumoasa-i dragostea!"


De ce te plac?! Pare neobisnuit...tocmai Eu...fac marturisirea asta deocheata, inocenta, plina de cant, de emotie curata...Eu, un spirit ratacit si liber...


Esti luceafarul noptii mele de clestar,
Esti apusul de soare la fereastra lumii mele,
Esti freamatul emotiei,
Esti racoarea serii, la finele zilei,
Esti roua diminetilor de vara,
Esti spuma necontenitelor valurilor,
Esti tipatul pescarusilor,
Esti linistea muntilor,
Esti verdele padurilor,
Esti clinchetul ghioceilor,
Esti albul zapezii,
Esti cantecul inimii,
Esti oda bucuriei,
Esti dansul lebedei pe apa,
Esti zborul pasarilor in inaltul cerului,
Esti steaua mea norocoasa,
Esti minunea mea aleasa,
Esti fructul copt din pomul fericirii,
Esti cugetul naturii,
Esti curajul omenirii,
Esti luna plina de pe cer,
Esti fulgul inocent de nea,
Esti vantul nebuniei,
Esti urarea bucuriei,
Esti...
Esti si vei mai fi,
De-apururi in esenta timpului ce va veni...
Esti...


1 comentarii:

mOntecOre spunea...

Dan Spataru: chitara mea?