RSS

luni, 13 aprilie 2009

Am plecat capul...Liniste...






Asta seara am avut o experienta inedita, obosita dupa tura de zi de la hotel, am ajuns in statia de tramvai mai repede decat ma asteptam, dupa ce mi-am urmat ritualul, am vrut sa ma urc in tramvai, iar vatmanul mi-a inchis usa IN NAS, lucru care ma enerveaza la culme...norocul a fost ca eram mult prea obosita, iar creierasul meu functiona pe alte coordonate, astfel ca...mi-am zis cu voce inceata ' esti un om frumos '... si am zambit...
Mi-am continuat drumul spre casa, agale, inspirand aerul umed si racoros de primavara, lasand vantul crud de aprilie sa-mi indeparteze ceata din privire...poate sa vad mai bine frumusetea oamenilor.
Dragi prieteni si cunoscuti, cultivati-va frumusetea, sa ma pot hrani cu ea... Sa ne bucuram !


0 comentarii: