RSS

duminică, 12 aprilie 2009

Cele 3 minuni ale mele!


  1. Multumesc
  2. Imi pare rau
  3. Te iubesc


De vorba la o cafea...unde gresesc eu?...unde gresesc altii?unde-mi sunt limitele si ce reusesc sa fac cu ele, daca am reusit sa le trasez cumva...m-am asezat sa scriu si parca mi-au adormit ideile pe drumul batut de vantul rece de primavara, care prevesteste...renasterea...clipa reinnoirii, dar din aceleasi resurse, numa' sa iasa un nou produs...un produs cu traditie...
Sa unesti trecutul cu viitorul si totul sa devina prezent, sa fii in permanenta in clipa de fata, acolo...sunt lucruri care mi-au acaparat interesul in ultima perioada...mi-e greu sa iert si port totul in 'rucsacul'pentru vesnicii voiajori...pe unde se nimereste...caut aventura si putina perseverenta si in alte directii fata de cele bine cunoscute, ale potecii mult umblate...
Poate voi relua acest post si cu alta ocazie...sunt prea obosita acum ca sa mai fac pasi...noapte buna...
Conluzie: azi am avut parte de lucruri interesante si oameni frumosi...o zi traita in mod sanatos...


0 comentarii: