RSS

vineri, 15 ianuarie 2010

Leapsa "Livresc"





Iti multumesc Calatorule pentru Leaspa... [e si pe gustul meu ;) ]

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

Cartile au viata, au multe de spus si nu vreau sa le molestez indoindu-le ...intotdeauna semn de carte... ea stie mai bine cate avem... de cand am inceput sa lucrez si am avut frau liber sa-mi cumpar "delicatese" ... am tot achizitionat ba una ba alta de la diverse targuri si acum daca m-as muta iar, as avea ceva greutate :P

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?

Ultima carte primita a fost acu' ceva vreme, insa, de curand, adica de Craciun, am primit de la un spiridus drag mie, o agenda pe care o consider "Cartea timpului meu"...

3. Citiţi în baie?

Nu.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?

Ooo...da...incepusam sa si scriu cateva pagini, insa am lasat-o mai moale..." Creatia imperfecta" s-ar numi...


5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?

"Se misca..."

6. Care este cartea preferată?

"Profetiile de la Celestine"-James Redfield

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

Pana acum nu am recitit nici o carte...in vara lui 2009 , dintr-un exces de zel, am cumparat "Fat Frumos din lacrima" pe care am rasfoit-o...Nu am recitit carti pentru ca sunt prea curioasa ca sa bat pasul pe loc, cu toate ca as putea sa inteleg, sa vad alte "portite", insa prefer sa pastrez capitolele incheiate.

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

Chiar am fost la o lansare de carte a d-lui Salome , si ...am urcat pe scena langa dumnealui sa punem in aplicare "teoriile" despre care tot vorbeste in cartile sale. ( ps.atunci am primit si o carte cadou )

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

Da, cu prieteni, colegi de facultate si in special cu tatal meu.

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?

In ultimii 4-5 ani am citit mai mult literatura de specialitate, in 2009 mi-am facut cadou cateva carticele si pentru sufletul meu :P

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citeasca?

Scolarul trebuie sa-si faca treaba si sa citeasca tot ce-i pica-n mana...mai tarziu va face selectii, isi va ghida singur sau ajutat de "mentori" , atentia catre opere importante . ex. "Republica" lui Platon

12. Care este locul preferat pentru lectură?

Pe iarba, cu rucsacelu' dupa mine, pasari-muzica gratuita si verde linistitor...(ps.in pat e posibil sa adorm si ...)

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

Muzica naturala sau radio..."trebuie sa ma gadile ceva la urechi", vorba tatei...

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?

Desigur...m-am adaptat...am citit aceste carti pentru ca am avut acces la ele foarte usor, insa nu as putea citi lectura-hrana de suflet...se pierde misterul...

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?

Cumparate, imprumutate de la prieteni sau biblioteca, primite...noi, vechi, timp sa am...

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?

Un alt nivel, o forma de iluminare si calatorie...o poarta catre alta lume...


0 comentarii: