RSS

joi, 28 ianuarie 2010

Pana cand...?





Ma adun ca sa simt legata...Pentru ce sa-mi dau dead-line-uri, ca oricum imi satisfac anumite dorite S-M si atat, nu reiese
nimic benefic mie...mi-am dat dragoste si intelegere si am hotarat ca atunci cand trebuie sa fac ceva sa apuc de treaba fara discutii.E mai cinstit
asa si cu mult mai mult bun simt si disciplina...Am avut in noaptea ce a trecut o intalnire cu "mine" (un roman si un neamt, romanu' : "Las'
ca vedem cum facem" , "Ne descurcam noi" , "Gasim o solutie maine dimineata" ; neamtu' : "Merg sa rezolv acum","Va rog sa ma treziti la 6.30 am" )

Laturile astea zapacite din mine imi toaca nervii cumplit! Mai bine sunt serioasa si la locul meu , decat sa fiu nebuna, cum m-am obisnuit de la o
vreme, fara limite trasate concret.


Cu bine...dupa o noapte lunga...




0 comentarii: