RSS

marți, 19 ianuarie 2010

Cu bujori in obrajori...




O dimineata devreme...cu zapada asternuta lin, cu liniste adanca, ce aproape m-a tulburat, cu idei fulgerande despre destin, implinire si zambet, cu stres apasator pentru ce avea sa vina...cu glas adormit, plin de speranta si grija...m-a trezit sunetul telefonului de pe noptiera...am respins...a sunat iar...Nici nu puteam lega doua cuvinte, eram adormita, tocmai ce iesisem din taramul viselor, unde lucrurile parca gravitau dupa alte legi...Am raspuns...era o voce cunoscuta...voia sa mi zica ceva...am ascultat atenta, timp in care am incercat sa deschid ochii sa incep sa ma acomodez luminii...am vorbit...planuri, strategii, idei noi...

Imi plac diminetile devreme...sunt doar eu si restul...e tot noapte...se deschid cerurile...si Dumnezeu primeste rugile noastre...fiecare...pentru sanatate, incercari grele, poveri apasatoare...e prana...e ca si cum Divinul se lasa cules...de inimi in cautare...

Ninge...azi am avut examen...cu emotie am scris...sper sa fie bine...

Ma visez undeva sus...implinita, bucuroasa, satisfacuta de munca mea...si tot ce fac e sa obtin inversul...psihologul cu care am facut orele de dezvoltare personala mi-a spus ca eu pot multe...asa-i...pot multe...insa sunt lenesa...in urma cu cateva zile ma gandeam la acest lucru si am avut urmatoarea revelatie: eu consider ca stiu, ca stiu multe, acesta e si motivul pentru care eu nu invat...in toata viata mea de scolar, nu am invatat, "am prins din clasa" , iar asta m-a costat...

Masterul meu e frumos, insa lipseste ceva...timp alocat studiului, sau interesul meu a scazut ca-mi dau seama ca nu am prea multe sanse sa profesez...sau ca nu's eu suficient de buna pentru ceea ce urmeaza...si uite cum idealul meu se stinge usor, usor... si frustrarea creste, si nebunia e cumplita si scindeaza...

Mi-e dor...privire calda...un gest dragalas...cuvinte care sa-mi reechilibreze talerele pe care stau, sau ma misc...parfum de experienta...atingere cruda si puerila...mireasma de flori de gheata...bucurie...

In curand va fi ziua mea... 23 ...bucuroasa, trista, indiferenta...cred ca merge mai bine partea cu NON-... , sper ca macar anul asta sa mi se indeplineasca si mie dorinta de-o viata, sa ninga sau sa am zapada in aceasta zi...mereu mi-am dorit sa primesc cadoul asta...Doamne-Doamne are grija...ce sa zic...toate la timpul lor...cu vigilenta si rabdare...

Ninge...si e frumos...si e linistitor...pace, valori, un supraeu sanatos cu un cod moral pe masura...urasc dezamgirile, provoaca cele mai adanci rani si sunt greu de dus...in noi exista un raport intre ratiune si afect...(cum iti doresti sa fie raportul : sub sau supraunitar?)

In noptile in care a nins, am fost aproape de fiecare data la hotel...da...o recompensa pentru dorinta mea...sa ma multumeasca divinitatea pentru altele...E bine, imi place...sunt un zambet si plina de energie...iara am acel sentiment ca as muta muntii din loc...imi lipseste directia, targetul...unde???

"Afara ninge linistit..."

0 comentarii: