RSS

vineri, 1 ianuarie 2010

Ceata.Frig.Rosu.

Distanta masurata in lacrimi...despre asta am ales sa scriu...Timpul trece si cu el trecem si noi...Apele curgatoare au reusit sa-si faca trecere prin rocile de piatra...eu trec pe langa toate, si e o miscare tangentiala...Nu e momentul sa disper, insa ce am ( si ma refer aici la satisfactie in urma sudorii mele) nu e nimic spectaculos si pe deplin multumitor...Mi-e frica de Moarte...Nu stiu daca printre noi exista persoane impacate intrutotul cu ideea Mortii...poate doar prin indepartatul Tibet, sau poate chiar si ascetii...Ma simt...moarta...ce ma m-ai suresciteaza este cate un lucru simplu si frumos din Extern...acele prostioare la care zambesti orice ar fi... M-am pierdut...si ratacesc, haotic...

Maslow a avut o intuitie geniala cand a vorbit despre "Piramida Trebuintelor", cele de la baza sunt:primare-nevoile fiziologice si asa mai departe, dupa cum se vede si in imaginea de mai jos :








Ei bine...ce se intampla daca una dintre nevoile de la baza piramidei nu mai este satisfacuta...?Nu e dificil de imaginat, insa tocmai acest lucru creaza in noi o ruptura intre Realitate Si Aspiratie...eu oricum am un vierme intre Eul Real si Eul Ideal...
Am constatat ca exista Adevar in proverbele romanesti, ma intreb ce-i cu obiceiurile, riturile si ritualurile...ehe...trebuia sa mai citesc ceva sociologie...sa ma m-ai dumiresc cum sta treaba cu Traditia!

Cu credinta! In cine sau in ce? Cu ganduri bune si curate am pasit in nou an...La multi ani !

Eroul meu a cazut de pe piedestal...si impreuna cu el, m-am adancit si mai mult in "mocirla", este ingrozitor sa vezi cum un suflet se zbate si nu ai prea multe variante de ajutor...dragostea uneste...responsabilitatea elibereaza...durerea infrumuseteaza...moartea vindeca...

Ce intorsaturi poate lua viata uneori...oh, doamne...toti venim pe lume cu dorinta de a cunoaste si de a ne integra...incepem sa ne faurim cu grija planuri...si uite ca...X a apasat pe butonase si corabia fie se scufunda si tre'sa te lupti sa supravietuiesti, sa nu te manance rechinii, fie totul devine o croaziera si devii plictisit de lux...

Multumim cerului ca mai avem...INCA...

ps.Resturi

0 comentarii: