RSS

luni, 4 martie 2013

Zile de martie insorite

 Zile divine ce-mi rascolesc si reaseaza intreaga fiinta de emotie. Dimineti cu triluri vesele, cu alinturi de Mao, cu alergat voios de Lana. Dimineti cu timp limitat, cu program reorganizat. Dimineti cu Salutul Soarelui, cu Exercitiul Caprioarei. Dimineti in care ma intreb daca ma simt pe mine insami si catre ce directie vreau sa apuc din moment ce un nou inceput mi se asterne frumos dinainte.
Viata mea este binecuvantata de Cel de Sus si gandindu-ma cu inima la minunatul dar care imi este dat sa traiesc, lacrimile stau sa curga pentru ca stiu ca pot mai mult, stiu si simt ca alegand Iubirea si Daruirea de sine pot ajunge mai sus, mai bine, ma voi deschide mai mult si voi putea oferi mai mult. Egoul meu joaca tare iar aceasta lupta, de partea caruia sa fiu, ma oboseste, imi soarbe cu pofta tot clocotul fiintei mele. Aleg sa simt ca sunt iubita si apreciata. 









Micuta Lana ma solicita atat de mult; ii cresc dintisorii si are o intensa nevoie de a roade cam tot ce-i pica-n cale si cum eu ma aflu mai mereu in cale-i ... am capatat fara sa cer "maini de Lady". Die kleine Lana are mers de caprioara si face salturi de iepuras .

Azi este Luni, este Ziua Rugaciunii in agenda mea. Misiunea unui alt suflet s-a incheiat si acum ne vegeaza de Sus. Odihneasca-se in pace!
" “Secretul rugaciunii se afla dincolo de cuvintele de lauda, de incantatiile si de cantecele ritmice inchinate “puterilor care sunt”. Aflam puterea rugaciunii in sentimentele pe care cuvintele rugaciunii le evoca in interiorul nostru. Sentimentul din rugaciunile noastre este cel care ne deschide usile si ne lumineaza drumul catre fortele vazute si nevazute. Sentimentul inseamna mai mult decat un factor in rugaciune, sentimentul este chiar rugaciunea. In forma sa cea mai pura, rugaciunea nu are o expresie exterioara. Prin comunicarea noastra cu elementele acestei lumi, ni se da acces Ia marile mistere ale vietii, sansa de “a vedea nevazutul, de a auzi ceea ce nu poate fi auzit si de a rosti cuvantul nerostit”. Rugaciunea contine emotie, gand si sentiment. "
preluat de aici 

Inconjurata de puritate si priviri duioase exersez clipa de clipa rabdarea, daruirea de sine si recunoasterea frumosului. Se pare ca sub aripa mea se cuibaresc deja doua minuni si vreau sa le fie bine, sa se simta iubite, protejate, ingrijite, rasfatate si dorite.
"Scopul vieții unui om este atins numai atunci când el poate oferi bucurie altcuiva." Sarada Devi - Saradamani


In stangacia mea, joc rolul de pseudo-mamica, ingrijesc de doua suflete care imi spun "mama" pe limba lor.




"Omul ar trebui să își dorească doar lipsa de dorințe, deoarece dorința însăși este rădăcina tuturor suferințelor. Dar te poti ruga pentru dăruire și detașare. Acestea nu pot fi clasificate drept dorințe." 
Sarada Devi
E cumplit de greu sa renunt la mine dar stiu ca imi face bine si din acest motiv aleg sa merg mai departe cu spatele drept si plina de voiosie si-i mai si rad in fata egoului meu. 
Viata se naste in inima mea, in inima noastra. Primesc semne din trecut pentru un viitor mai bun. Ingerul pazitor imi sopteste calduros ca a venit vremea rugaciunii. Cerul instelat imi va inveli visele si-mi va asterne cuvinte potrivite pentru Noapte Buna!

Cu recunostina,
ma iert pentru neputinta de a fi facut azi lucrurile mai bine,
ma iert pentru slabiciunea de a fi dat putere gandurilor negative,
ma iert pentru neplacerea creata in jurul meu si in special mie prin alegerea de a nu-mi fi ascultat vocea inimii,
ma iert pentru impulsivitatea cu care imi mangai ingerasii,
fac o plecaciune in fata Vietii!

1 comentarii:

angela spunea...

Pentru ca apreciez blogul tau si activitatea ta in acest sens, iti ofer premiul LIEBSTER despre care gasesti mai multe detalii aici: http://fata-in-fata.blogspot.ro/2013/03/premiul-liebster-rasplata-scrierii-mele.html. O zi frumoasa!