RSS

joi, 5 decembrie 2013

Cum ne-am pregatit sa-l primim pe Mos Nicolae...

 Anul trecut l-am asteptat pe Mos Nicolae cu care drag. Anul acesta suntem mai multi dar si mai pregatiti. Imaginile de mai jos vor povesti frumos!


   Unchiul Pedro in vizita si la adapost de Lana; 








Le Petit Mao ramane acelasi pisoias fotogenic chiar si in ajun de sarbatore; mai nou ii place sa doarma pe mana mea, daca nu-l bag in seama imi atrage atentia cu un mieunat delicat, daca are chef sa fie mangait pe gatut se intinde cu pofta si ma invita langa el...


... iar micuta Lana se bucura de orice; il alearga pe bietul Mao prin toata casa doar doar sa-i dea un pup umed, isi pune labele pe el si-i ofera un dus de neuitat iar Mao se ridica isi scutura tinuta si miauna cu speranta ca eu sa-l las afara mai repede. Daca el se plictiseste noaptea (dar si ziua) si are chef de joaca o amageste pe biata Lana, se ascunde sub pat, face nebunii acolo cat sa-i atraga atentia Lanei iar catelusa incepe sa alerge in jurul patului, se oftica putin (acu'are mai mult de 4 kg deci nu mai intra sub pat), latra, vine la mine si se uita in ochii mei dezamagita, imi cere ajutorul... Ah... Mereu Zi de sarbatoare la noi!


 
Aceasta este o coronita primita cadou de la o prietena. Este realizata manual si asta seara i-am gasit locul. 





Aranjamentul de mai jos este realizat de mine, l-am facut cu scopul de a ascunde piatra ce sustinere  acest pomisor. Cateva cuvinte despre cum l-am facut gasiti aici






Lui  Mos Nicolae i-am pregatit niste clatite gustoase



O seara tihnita sa avem!

photos by me

0 comentarii: