RSS

joi, 5 decembrie 2013

Idei de cadouri pentru Craciun DIY - Aranjament de Craciun




Duminica trecuta am iesit la plimbare cu Lana in padure. Imi doream de mult sa merg intr-o padure de conifere pentru a putea aduna conuri de brad. Intamplarea a facut ca in paduricea unde am poposit noi sa gasesc un molid rapus :) Am tipat de bucurie, am topait putin prin noroaie, am alergat impreuna cu Lana si am trecut la treaba. Am adunat crengute, crengi, ramurele cu conuri, m-am pierdut de grup...am dat peste niste muschi de pamant, l-am rulat bine, am mai adunat si niste ramurele cu licheni, alte ramurele de zada(larice) cu conuri. M-am intors acasa cu bratele pline!


Ce am folosit?

  • crengute de brad
  • crengute de molid
  • crengute de pin
  • macese uscate
  • ramurele de zada(larix) cu conuri
  • ramurele cu licheni
  • muschi de pamant
  • sfoara subtirica
  • foarfece







Aranjamentul de mai jos este realizat de mine, l-am facut cu scopul de a ascunde piatra ce sustinere  acest pomisor. Eu il voi darui socrilor mei. 


O seara linistita!

photos by me


0 comentarii: