RSS

luni, 12 martie 2012

Povestea devenirii 11

                      Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana

In saptamana ce urmeaza (12-18.03.2012) voi lucra cu puterea nemarginita a Vointei. Vreau sa invat sa devin constienta de puterea pe care o am si o pot folosi oricand evitand astfel sa ma ascund in spatele negatiilor, scuzelor neplacute, nefolositoare.

11. Puterea voinţei

Puterea voinţei şi nu ideea vagă şi abstractă de noroc este secretul adevăratei împliniri. 

Puterea voinţei, la nivelurile subtile ale energiei, generează ceea ce pare numai să fie noroc, atrăgând asupra noastră, ca un magnet, ocaziile. 

Puterea voinţei noastre este întărită de înlăturarea din minţile noastre a tendinţei de a spune nu: obstrucţiile dubiilor, trândăviei şi ale fricii – da, chiar şi ale fricii de a avea succes!

Puterea voinţei este cultivata prin perseverarea în împlinirea tuturor scopurilor pe care ţi le propui. Trebuie să se înceapă cu întreprinderi mici, iar pe urmă să se treacă la unele mari.

Puterea infinită a voinţei vine din alăturarea redusei puteri omeneşti a voinţei la conştiinţa infinită, atotputernică, a Lui Dumnezeu.

Afirmaţie
Voinţa mea este să fac ceea ce este drept să fac. În lături, voi munţi care staţi în calea mea! Nimic nu-mi poate opri înaintarea
Rugăciune
Tu, Putere Infinită, îmi voi folosi voinţa, dar călăuzeşte-mi Tu voinţa în tot ceea ce fac, să fie pe potriva voinţei Tale.

  • Tema 9 - Devotamentul si Tema 10 - Iertarea - Cum a fost saptamana trecuta? 


Fara a puncta momentele bune si cele mai putin bune, afirm doar ca devine o reala lupta cu Demonul interior iar adevarul nu intarzie sa se dezvaluie. Printre activitatile de lucru manual au fost binevenite pauzele pentru afirmatii.

0 comentarii: