RSS

luni, 5 martie 2012

Povestea devenirii 9+10


                   Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana


Saptamana trecuta am facut pauza de la afirmatii pentru autovindecare si m-am preocupat mai mult de munca si perseverenta intr-ale creativitatii. Mai multe detalii intr-un post viitor sau de ce nu chiar un alt blog. :)

In saptamana ce urmeaza (5-11.03.2012) voi recupera tema 9 si voi lucra si la tema 10. 

9. Devotamentul

Niciodată nu poţi să ajungi la un final fericit fără devotament. Niciodată nu poţi să obţii un succes adevărat dacă nu sunt implicate sentimente din inimă. Însăşi puterea voinţei este o combinaţie de energie şi sentimente, îndreptate în sensul realizării.

În căutarea Lui Dumnezeu, dezvăluirea dragostei naturale din inimă, sub forma devotamentului profund, este principala cerinţă a succesului. În lipsa devotamentului, nu poate să fie întreprins nici măcar un singur pas către El. Devotamentul nu este un sentiment: este dorinţa profundă de a fi una cu Dumnezeu şi de a cunoaşte singura realitate care există.

Afirmaţie
Cu sabia devotamentului tai funiile inimii care mă leagă de iluzii. Cu cea mai profundă dragoste îmi pun inima la picioarele Omniprezenţei.
Rugăciune
Tată Preaiubit, Mamă, Dumnezeule: sunt al Tău cu totul! Alţii să Te caute sau să nu Te caute; nu contează pentru dragostea mea pentru Tine. Prin toate încercările vieţii, rugăciunea mea este una: dezvăluie-Te mie!
10. Iertarea

Iertarea este sabia victoriei! Când îi iertăm pe aceia care încearcă să ne facă rău, îi lăsăm fără de însăşi puterea de a ne face rău. Mai mult chiar, dacă răspund cu iubire, îşi unesc forţele cu ale noastre şi, astfel, forţa noastră se dublează.

Însă iertarea nu trebuie dată pentru efectul pe care îl are asupra celorlalţi, ci pentru libertatea pe care o afirmă în inimile noastre. Nu permite ca vreo circumstanţă exterioară să-ţi condiţioneze fericirea interioară. Nu te mulţumi cu mulţumirea omului. Nu te mulţumi decât atunci când simţi în inima ta bucuria Lui Dumnezeu.

Afirmaţie
Tot ceea ce mi se întâmplă este spre binele meu. Primesc cu braţele deschise toate durerile şi le consider ocazii de a-mi lărgi înţelegerea.
Rugăciune
Doamne, Dumnezeule, atât de des durerile prin care am trecut prin viaţă m-au îndurerat! Întăreşte-mi puterea de a iubi, să pot pune totul la picioarele Tale, Prietenul meu etern. 
  • Tema 8 - Multumirea sufleteasca - Cum a fost?
Fara a puncta momentele bune si cele  mai putin bune, afirm doar ca devine o reala lupta cu Demonul interior iar adevarul nu intarzie sa se dezvaluie.

Cu recunostinta...

0 comentarii: