RSS

luni, 2 aprilie 2012

Povestea devenirii 13/14


  Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana

In aceasta saptamana (2-8.04.2012) ma voi dedica lucrului autocontrolului si al rabdarii. Saptamana trecuta am facut pauza pentru ca am avut multe alte lucruri de rezolvat insa voi incerca sa-mi gaesc timp sa duc la indeplinire acest proces frumos. Aceste doua teme ar putea fi considera ca doua chei ce ma juta sa fac curat in incaperi ”mucegaite” generatii la rand.


13. Autocontrolul

Dacă un lac este făcut să se scurgă prin prea multe pâraie, seacă în curând. La fel, dacă energiile din inima unui om se împart în nenumărate torente de dorinţe, omul este secat, în cele din urmă, de însăşi puterea de a simţi. 

Sătul de plăceri, devine uscat, blazat şi indiferent până şi la cele mai mari minuni. Senzualul îşi imaginează că, renunţând la plăceri, ar renunţa la fericire. Dar, de fapt, cu cât omul îşi înfrânează mai mult simţurile şi învaţă să trăiască împăcat cu eul său interior, cu atât mai mult descoperă că străluceşte de fericire, sănătate şi de o senzaţie radioasă de libertate şi bine.

Afirmaţie
Sunt puternic prin mine. Sunt întreg cu eul meu. Bucuria şi perfecţiunea universului aşteaptă să fie descoperite în însăşi fiinţa mea lăuntrică!
Rugăciune
Nu tânjesc după nimic din ce-mi poate oferi lumea, Doamne, Dumnezeule. Tu, Infinită Perfecţiune, fă-mă una cu Tine!
14. Răbdarea
“Răbdarea”, după cum bine s-a spus, “este calea cea mai scurtă până la Dumnezeu”. Pentru a-ţi armoniza inima cu ritmurile Eternităţii, trebuie ca, mai întâi, să te armonizezi la ritmurile prelungi ale vieţii. Nu trebuie să-i permiţi minţii tale să se lase absorbită de micile încreţituri de la suprafaţa mării.

 Răbdarea înseamnă, de asemenea, adaptarea la orice este viaţa, în loc să-ţi doreşti să fie cu totul altceva. Răbdarea este o condiţie obligatorie pentru orice fel de succes. Pentru că, atunci când avem de-a face cu lucrurile aşa cum sunt ele, le putem schimba în orice altceva am vrea noi să fie.

Afirmaţie
Nu sunt nici o încreţitură pe suprafaţa mării şi încă nici un val la ţărm; sunt vasta adâncime a oceanului, neatinsă de furtunile puternice de la suprafaţă, neatinsă de vreo schimbare superficială.
Rugăciune
Îndelung Te-am chemat, Doamne, Dumnezeule, dar Tu nu mi-ai răspuns. Cât amar de vreme mi-ai îndurat nestatornicia! În viaţa aceasta, o Doamne, şi toată eternitatea, de va trebui, Te voi chema mereu!

  • Tema 12 - Sanatatea - Cum a fost saptamana trecuta?
Nu mai sunt atat de constiincioasa ca la inceput si nici nu mai am atat de mult timp de investit insa continuu sa  merg pe acest drum. Am curaj si dorinta de schimbare, am perseverenta si daruire. Am multe motive, din cotidian luate, sa pasesc in aceasta directie, cu capul sus si cu cat mai putine regrete.

Sanatatea este un punct important, daca eu aleg sa gandesc pozitiv, sa-mi canalizez energia catre reusita, dragoste, lumina, iertare si plecarea capului in fata celuilalt, aleg de fapt, bucuria si traiul in libertate si astfel traiesc zi de zi in curatenie si cu o stare de bine. 

Ar mai putea si amintit si aspectul vinderii interioare, dar primit din generatie in generatie.

0 comentarii: