RSS

marți, 15 noiembrie 2011

Impresii de duminica

Am fost duminca la cinema si am vazut un film care m-a impresionat, m-a emotionat in ciuda titlului rece si agresiv - Real Steel 


M-a atins suferinta baiatului, fascinatia sa pentru Roboti, munca investita si increderea pe care a avut in Atom. Noptile pierdute, energizantele baute doar pentru a lupta pentru visul sau. M-am gandit la mine, la noi, la adulti, am uitat cum e sa mergi pana la final pentru o cauza. Si eu m-am impotmolit pe drum si nu prea mai ies la liman. El m-a fermecat cu parul sau auriu, cu osteneala si efortul depus, cu acele miscari pe care i le-a aratat lui Atom si pe care acesta le copia cu fidelitate. Acelasi Atom ar putea fi un prototip al copilului omului pentru ca si acesta copiaza ceea ce vede la parinte.


Desi nu sunt mare fan filme pot spune ca mi-a placut acesta, ba chiar m-a impresionat. Luminitele-ochi de culoarea turcuazului ale lui Atom mi-au soptit sa lupt, sa nu-mi doresc sa ajung pe locul intai ci sa o fac pentru a trimite Eu-ul la plimbare si a ramane cu bucuria. Nu intamplator am primit azi mail de la ozibuna.ro in care era vorba parca de acelasi lucru. Iata: 


"În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
… că dacă eşti convins că nu ai nimic de pierdut, vei câştiga. În timp ce dacă crezi că ai ceva de câştigat, vei pierde. Totul depinde de motivaţie. De ce faci ceea ce faci chiar acum? Ca să eviţi pierderea? Să ai câştig? Greşit, în ambele cazuri. Viaţa nu se rezumă la câştig – pierdere. Viaţa este despre a fi sau a nu fi, a exprima sau a nu exprima, cine eşti tu. Nu fă lucruri pentru un beneficiu personal. Şi nu fă lucruri pentru a evita pierderi personale. Fă lucruri pentru a simţi autenticitate personală. Atunci viaţa ta va căpăta un sens, indiferent ce se va întâmpla în jurul tău. Îţi este clar de ce ai primit acest mesaj azi, aşa-i?!
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro"

Atom a luptat in fiecare meci neavand nimic de pierdut si nici de castigat, doar era un robot de generatie veche in comparatie cu metalul stralucitor al adversarilor sai. Verticalitatea sa roboteasca :)


De la nefericire la bucurie


" 'Cautarea incepe pentru fiecare dintre noi cu aceasta intrebare: cum sa incetez de a fi nefericit?' Si aceasta intelegere: daca suntem nefericiti este pentru ca vrem sa fim asa. Si putem inceta sa mai fim, caci fiecare e responsabil de suferinta sa. Aceasta realizare e o trezire, recunoasterea faptului ca ne identificam cu ceva care nu este intr-adevar sinel, 'centrul si suportul suferintei: ego-ul, centrul fricii, dorintei, atractiei, repulsiei, al lui 'iubesc si nu iubesc', care perpetueaza iluzia separarii, dualitatii. totusi: 'Daca ego-ul ar dispaream doar pentru un scurt moment, fiinta infloresteimediat si ii simti parfumul. Acest parfum este bucuria. Nu ca ai putea s-o atingi. Cand 'EU' nu sunt acolo, bucuria exista. Ea este umbra fiintei, asa cum nenorocirea este umbra ego-ului. Acesta ramane mereu trist, divizat si fiinta etern bucuroasa, una. Dilema se sprijina pe faptul ca incercam totdeauna sa facem ego-ul fericit, ceea ce este imposibil.' "



In incheiere, aici se afla o comoara muzicala (click pe imaginea artistului), pentru aceasta seara am ales Katie Melua.

2 comentarii:

Masaj erotic Alba Iulia spunea...

Si mie mi-a placut filmul. M-ai inspirat. Azi e duminica si-o sa ma duc sa vad un film.

Lore spunea...

ma bucur, multumesc :)