RSS

vineri, 19 iulie 2013

Buna dimineata...


"Roaga-te si nu te supara. Roaga-te si fii rabdator."
Parintele Profirie

 ...copile interior! 


M-am trezit cu gand de joaca si rasfat! Copilaria cu zilele sale bogate, traite pe deplin, cu lumea plina de magie si ochii buni care vedeau viata peste tot...Dorul mi-a soptit sa-mi sarbatoresc viata zi de zi. Mi-am pregatit papica mea preferata din copilarie - Gris cu lapte. Mama ma rasfata adesea cu bunatati. Azi este ziua ei de nastere. Nascuta sub semnul Racului, inima sa revarsa valuri valuri de iubire. Sunt binecuvantata sa primesc chiar si atunci cand nu merit iubire, mangaiere si intelegere din partea ei! Doamne iti sunt recunoscatoare pentru bucuria vietii de copil care se rasfrange permanent asupra mea in mii si mii de fire de nisip. 















Azi cant!

photos by me

0 comentarii: