RSS

miercuri, 31 iulie 2013

Pernite umplute cu fan pentru Puisorii mei


In urma cu aproape o saptamana am mers Gassi (cuvant folosit in limba germana pentru a exprima plimbarile  cu catelul in vederea "rezolvarii treburilor acestuia") cu Lana. Am urcat dealul unde obisnuim sa mergem si am fost placut surprinsa de mirosul imbietor al fanului proaspat cosit. Corect ar fi proaspat taiat pentru ca de la atatea ploi, aici a ruginit coasa. 
Adulmecand cu placere parfumul naturii mi-am spus ca ar fi minunat sa am din nou in casa fan dar nu ca anul trecut, in cosulet, pentru ca Mao sa mi-l insire iar prin toata casa ci strans dar la fel de util pentru animalutele mele. 
M-am gandit deja la materialele de care as fi avut nevoie pentru inceperea lucrului:
  • doua fete de perna 80*80 cm pe care le-am tot strans cu fiecare lenjerie de pat cumparata; 
  • suficient fan adunat de pe camp necesar pentru doua pernite si "o mana" pentru cosuletul din bucatarie; 
  • multa dragoste.
*am ales fete de perna care au fermoar pentru a evita imprastierea fanului.

Iata ce a iesit. Lana deja s-a rasfatat in noul ei cuibusor. Le Petit Mao e plecat cu unchiul Pedro la colindat, fotografia cu el urmeaza. 








In camera deja miroase frumos. Ma bucur mult pentru ideea cu care m-a surprins dragostea pentru micutele inimi.

O seara parfumata!

L.E. Le Petit Mao a petrecut intreaga noapte afara, a dormit in cosuletul cu fan si s-a bucurat de "vanatoare", i-a ascultat cu drag pe prietenii greieri si s-a lasat sedus de parfumul floriloe de Regina Noptii. Intalnirea noastra din zori.




photos by me

0 comentarii: