RSS

joi, 18 iulie 2013

Zori de Tine

 "Cand te trezesti noaptea, sa nu te intorci pe partea cealalta pentru a adormi la loc. Sa te ridici, sa ingenunchezi in fata Celui Rastignit si a Sfintilor si sa te rogi smerit si cu iubire. O jumatate de ora, un sfert, zece minute, cinci, cat poti."
Parintele Porfirie



Am gasit pana de corb de care aveam nevoie, de-acum am sa scriu ales si linistit! Ma cutremur de emotie cand vad cum imi vorbesti, cum imi lasi semne pe cararile batute de gandurile mele furtunoase.
 Tinererea poarta salul gingasiei insa are nevoie de o permanenta clipa de umplere. Curgerea este elementul tau. Iti multumesc! Mi-e dor de blandetea ta si mi-e dor de noi. Te simt, te port in mine, te intalnesc in fiecare gand bun, te gasesc in fiecare frumos din natura. Am inteles mai bine ca niciodata, toti suntem Unul.
 Lacrimile nu-si au rostul doar Bucuria este natura omului. Iarta-ma! Multumesc! Te iubesc! Te imbratisez in fiecare clipa ce o traiesc cu inima! Imi culc mintea mai des si primesc razele ce mi le trimiti. 
Fluturii, albinele, florile, vantul, soarele, vara, intreaga viata ma asteapta! Dansez cu literele azi!


Pe curand!

photo by me

0 comentarii: