RSS

miercuri, 31 iulie 2013

Croseta magica, fire de urzeala si par lung de fata mare


Primul articol este gata!!! Ura!!!

 Imi place sa crosetez. De mica am observat-o pe mama lucrand mileuri macrame. Aveam croseta mea, mica mititica si facem ochiuri de lant in speranta ca mamei ii va fi mai usor sa termine lucrul. Azi a venit randul meu sa lucrez si sa am nevoie de ajutor.

 Le Petit Mao este mereu alaturi de mine, la nevoie. Desigur, baietelul meu rasfatat va primi recompensa mult asteptata, ceva laptic, papa bun si doua lingurite de iaurt la cina. 


Posetuta Anemona 

-fire de bumbac colorate;
-croseta nr. 3,5
-tehnica: 

   piciorus simplu (simbol +)            
   model de scoica presupune doua randuri diferite unul in V si unul model de scoica;

-dimensiuni: 
   corpul posetutei:15*18cm (pt cei 18cm lucrati am facut 47 de ochiuri de lant)
   toarta/snurul 130cm,300 de ochiuri de lant, trei randuri cu picioruse simple; 


*articolul este lucrat mai strans avand in vedere ca nu voi atasa captuseala.

Modelul de Scoica

Crosetat: Notiuni de Baza - Partea I

Crosetat: Notiuni de Baza - Partea II

Aici gasiti un alt site unde este explicata terminologia si tehnicile de baza.

O zi mare sa avem!

photos by me

0 comentarii: