RSS

joi, 18 iulie 2013

Joia Frumusetii :)

                                   
 Detalii aici

Hola!

Nuante de mai bine imbracate in haine de militaresti. Panzele vaporului se lasa atinse precum buzele mele saruta chipul Tau. Freamatul dorului adie in culori linistite. Aud pasii sarutului tau ultim si privesc cu drag imaginea ta incadrata de vreascuri inverzite de prea multe lacrimi. Aparatele viitorului sunt pregatite sa decoleze. Zbor si imi place! Ma defineste! 

"Traiul in momentul prezent nu cunoaste odoarea Lenei! Daca aleg sa traiesc prezenta in viata mea, nu voi avea timp, nu voi avea idee, nu voi avea cunostinta de ceea ce inseamna sa nu vreau sa fac ceva pentru ca nu exista un anumit chef care sa-mi dea startul. De ce? Pentru ca lenea isi are originile in trecut, poate si in frustrari, poate si in resentimente, poate inca samanta motivatiei nu a incoltit inca. Momentul prezent este Iubirea insasi. Nu am ochi pentru ce a fost ci doar pentru ce vad si ma bucur de ceea ce este in jurul meu. Bucuria-mi va deveni astfel un stil de viata." 
Cugetari in Momente de Mangaiere

  • Par cret si bucle nazdravane? iata aici 5 "remedii" naturale pe care le poti incerca. 
  • Lectura de Azur face casa buna cu cerul senin din Bavaria asa ca o pauza la umbra deasa a vreunui copac prietenos ar fi foarte benefica; eu propun o reevaluare a relatiei cu partenerul si aceasta carte: Scrisorile Caterinei de Charlie W. Shedd; mi se pare foarte potrivita. Multe din constatarile, indrumarile si reflectiile autorului le-am intalnit si in conferintele Maicii Siluana, in blogurile cu tematica religioasa sau in cautarile mele pe net.
  • Hemingway&Gellhorn(2012) - un film despre pasiune, ruj rosu, notite, cuvinte, pagini aruncate usor in aer si nu rupte, pagini in suflet, pagini la masina de scris, tigari multe si pasiune, pasiune, pasiune nebuna la brat cu vointa de diamant!
  • Frumusete inseamna si o alimentatie sanatoasa, propun un fel de mancare rapid si aspectuos. Vinete Evantai!

...apus de soare in prezentul meu!


...ne vedem Joi :)

photos by me

0 comentarii: