RSS

joi, 25 iulie 2013

Joia Frumusetii :)

 Detalii aici                                                                                   

"Viata de familie este asemeni unui rau, curge linistit si-ti permite sa te oglindesti chiar atunci cand te astepti mai putin. Resentimnetele, ranchiura, nemultumirea nu-si au locul in acest flux. Curgerea are nevoie de limpezimea inimii, de clarul izvorului iertarii; curgerea este posibila doar prin bucuria fiecarei clipe, nu poti sa tii un rau pe loc, la fel cum nu poti detine controlul asupra vietii. Familia este sfanta!" 

"Descriu casatoria ca fiind momentul continuu de topire a egoismului dulce-amarui al fiecaruia dintre noi iar amestecul rezultat va da savoarea timpului ce va fi fost. Pasiunea ramane pasiune doar daca este lasata sa incolteasca in Interior. Suferinta ca si dragostea se ingrijesc cel mai bine de o inima topita."
fragmente din Mine   

Vara din Bavaria este serioasa si ma bucura zi de zi! Zile insorite, cer senin si nori pierduti in zari! Cam acesta este statusul cotidianului meu. Imi place parul impletit; imi place sa stau serile afara pe sezlong si sa privesc cerul instelat (fiind departe de oras, linistea e mai tacuta); imi place sa ma imbat cu parfumul florilor de Regina Noptii (mi-am adus seminte de acasa); imi place sa adorm in leaganul cantului de greieri obositi de caldura; imi place sa-mi mangai seara de seara animalutele si sa le soptesc cu grija "Noapte buna".
  • Un film nu tocmai pe gustul oricui, Trenul (1973), un film in care privirile tin locul cuvintelor iar promisiunile isi pierd valoarea in fata momentului prezent. Impreuna...



O seara cu adieri parfumate de recunostinta!

....ne vedem Joi :)

photo by me

0 comentarii: