RSS

sâmbătă, 20 iulie 2013

Seara lui Cuptor in Raiul Nostru


...al tuturor






...cu greieri, stele, vant racoros, pregatiri, zambet de gazda buna, oaspeti si multa voie buna. Imi place rolul de gospodina, de gazda cu sotuletul frumos aranjat, cautarei, intocmirea meniului, notite in agenda, decoratii, bucate gustoase si conversatii de bun gust.

Dragul meu mi-a marturisit azi ca:
- simte ca noi traim intr-o gradina botanica :) ;
- prefera uitatului la televizor, observarea fluturasilor si a albinelor care saruta fara oboseala zile la rand florile noastre ;
- vine cu bucurie acasa dupa o zi de munca pentru ca isi doreste sa fie acasa;
- isi simte corpul mai vioi de cand cumparam fructe de la tarani (eu am o oarecare oroare de cumparaturile din supermarket, am fost obisnuita sa fac piata si nu sa introduc un jeton si a plimba o ora un carucior );
- paseste cu placere prin mica noastra gradina si verifica starea plantelor desi nu are prea multa experienta intr-ale gradinaritului.

E minunat de frumos!

Inima mi-a zambit recunoscatoare si cu o clipire de modestie a multumit cerului senin, ingerilor si naturii umane pentru darul vietii.



Acest articol mi-a reamintit despre o carte draga mie, Coltul penatilor mei - Carmen Sylva, primita in dar de la o prietena.

Ganduri bune Andreei!

photos by me

0 comentarii: