RSS

marți, 9 iulie 2013

Flori de Anemone in gradina mea

"Ca sa fii iubit de ceilalti, mai intai trebuie sa-i iubesti tu."
Parintele Profirie

 Un nou motiv de bucurie in cotidianul meu bavarez: Anemona imbobocita vineri a inflorit azi, este dulce si dragalasa, finuta si catifelata, suava ca zorile de vara. Anemona, floarea vantului cum i se mai spune pe la noi, imi zambeste din gradina mea de flori. Se lasa mangaiata de furnicute, se alinta sub razele soarelui ce incalzeste pamantul de cateva zile, creste incununata de trilurile pasarelelor din padure. 


Au mai rasarit inca vreo cativa bobocei, ma las surprinsa de culorile ce-mi vor da tonul zilelor urmatoare. Viata aici pe pamant e un mic paradis unde se intampla ca uneori sa mai ninga si cu lacrimi de durere. Putem incerca sa facem bulgari si sa-i aruncam sau sa facem un om de zapada si sa asteptam primavara sa topeasca suferinta de inima. 

Sufletele celor plecati se reintorc adesea. La mine vin in vizita sub forma de animale, insecte, vorbe de duh, priviri duioase, semne ce doar inima le poate intelege. 

Traiesc Bucuria! Clipa de clipa! Bucuria este un stil de viata si sunt recunoscatoare ca am inteles cu mintea si cu inima ce inseamna de fapt aceasta minune, aceasta eliberare. Ma simt vie si intreaga. M-am adunat, m-am lasat topita si acum indulcesc cafeaua din cestile de portelan si ciocolata amaruie de-alaturi.



photos by me

0 comentarii: