RSS

miercuri, 20 noiembrie 2013

Buna dimineata Viata!



Padurea imi tese traista in care-mi port zilele. Pasarile imi ureaza zile aromate la sfarsit de noiembrie. Cafeaua aburinda, croseta odihnita si multe fire colorate. Un inceput bun pentru o zi racoroasa si plina. 

Azi voi acorda o atentie deosebita florilor mele, in sezonul rece au mai multa nevoie de atentie. Am o noua iubire: Stephanotis-Iasomia de Madagscar. Aici cateva informatii despre ingrijire.

Lana ma amuza constant. Este geloasa pe Mao. Le Petit Mao este gurmand. Iau o bucatica din ciocolata amaruie si ies afara. Am nevoie de aer curat, aer rece, aer de padure, aer imbracat in ceata lui Noiembrie. 

Azi voi viziona un film Departe de Africa(1985), voi croseta si voi asculta visele Lanei. Ma tot intreb ce tot viseaza ea de se agita atat, scoate sunete ciudate si ofteaza din greu. 

Bucurie si zambet in inimi!Ieri am ascultat o voce de copil rostind poezii scurte si stalcite. Mi-e dor sa pup o manuta de copilas. Mi-e dor sa le simt parfumul pielii matasoase. Mi-e dor de copii si jocurile noastre. Un paradis lasat de-o parte! 

Spor si multa voie buna sa avem!

photo my me

0 comentarii: