RSS

miercuri, 13 noiembrie 2013

Din camara mea II - Muraturi la borcan

O reteta miraculos de simpla si foarte reusita(este testata pe viu, spune prietena mea):

pas 1: ai nevoie de sare grunjoasa(cca 5 lg la 3-4 litri apa), morcov(il tai in forma de floricica), hrean (eu nu am pus, am uitat sa cumpar da' nici nu-mi place), cateva foi de dafin + 1 capatana de usturoi, frunze de la telina, flori de marar(n-am avut, insa am folosit marar si patrunjel tocat), boabe de mustar si otet(cat si daca vrei-eu am folosit otet de mere); eu am mai pus si ardei iute;

pas 2: asezi gogonelele in borcan si adaugi din loc in loc, hreanul taiat, morcovul, etc restul ingredientelor

pas 3: apa la fiert+ sarea grunjoasa, cand acesta s-a topit adaugi saramura obtinuta(cat este fierbinte) in borcan si il etansezi repede cu celofan....

De la Maya am invatat ca la muraturi si ce mai punem noi la borcan pentru iarna se foloseste sara neiodata, cea cu iod inmoaie legumele.







 Saramura 

 Gata de odihna!


Bon appetit!  *:) happy

photos by me

0 comentarii: