RSS

miercuri, 20 noiembrie 2013

Primii fulgi de nea

...au sosit azi in Bavaria! I-am primit cu mare bucurie!




Asta seara voi sarbatori in stil romanesc puful de Schnee: voi framanta coca si voi face paine. De aproape un an eu nu mai cumpar paine, o coc singura. Si imi place. Imi amintesc cum o ajutam pe bunica la framantatul cozonacului: ii tineam ligheanul, ii turnam uleiul din sticla sau laptele incalzit pe plita, am ramas cu amintirea crucii facute la sfarsitul framantatului. Bunica facea semnul crucii pe coca cu mana. 

Am intrebat-o de ce si mi-a raspuns ca asa facea bunica ei. :) Frumos, nu? Lucruri bune am invatat de la femeile de acasa si ma bucur ca le pot aplica si aici in noua mea casa.

Daca v-am trezit interesul iata aici reteta.

O cana de ceai de ghimbir, ceva muzica la radio si miros de paine coapta.

O seara linistita sa avem!

O lumanare pentru toti cei care azi au muncit si acum sunt in drum spre casa!

0 comentarii: