RSS

vineri, 22 noiembrie 2013

Perdea de frunze

 Inspirata de aceasta idee(pagina nr.7) m-am hotarat sa-mi fac o perdea pentru ferestra din bucatarie. Initial am vrut sa folosesc o ramura dintr-un copac de care sa agat firele cu frunze si desigur pentru a crea o atmosfera cu iz mai rustical dar... cum pentru unele lucruri ai nevoie si de o mana de barbat m-am lasat pagubasa(dupa ce am asteptat vreo doua-trei saptamani) si am folosit ce am gasit prin casa.


Ce am folosit?
  • stickere duble (fata-verso) potrivite pentru afise, postere (rezista pana la 20kg greutate);
  • sfoara(nu foarte groasa);
  • conuri de molid si de pin (in primul rand pentru a acoperi sticker-ele) ;
  • crengute de macese;
  • ghinde;
  • multe frunze colorate(tinute aproape o luna la presat si cu toate acestea tot nu au fost suficient de uscate si mi s-au mai indoit, incretit);
  • stulete de porumb(mai mititel);
  • ata de cusut de culoare alba;
  • fire de bumbac colorate(am folosit culorile: maro, rosu caramiziu, galben aprins, verde prazuliu; le-am folosit separat iar pentru firul din mijloc(vezi imaginea de mai jos) am impletit un lant(am dat acest exemplu pentru ca mi se pare mai clar )din aceste patru fire pentru o mai buna rezistenta)




















O zi cu spor!

photos by me

0 comentarii: