RSS

joi, 21 noiembrie 2013

Joia frumusetii :)

  Detalii aici                                                                               








Iata noutatile din aceasta saptamana:

  • Mi-ar placea sa am un raft asemanator in baie (vezi prima pagina). As calatori in fiecare zi in Croatia, as dansa cu valurile si m-as imbata de parfumul insulei Drvenik(voi reveni cu fotografii intr-o zi)Si unul in bucatarie, unde as putea sa-mi tin cartile de bucate, caietul cu retete si alte minuni pe care le voi mesteri pe viitor. Cel mai mult ma incanta ideea de a le face singura. Rafturi DIY :)
  • O coafura draguta pentru domnitele moderne.
  • Lectura de azur mi-a fost inspirata in urma cu cateva zile de Andreea. Mai jos cateva cuvinte pentru oamenii din noi:

"Viața nu are nevoie de subtitrare, e deja scrisă pe limba fiecaruia. Viața este o continuă schimbare. Viața înseamnă salturi cu parașuta încrederii, înseamnă riscul succesului, înseamnă să cazi și să te ridici, înseamnă alpinism de dorințe, realizări ce te înjosesc, înfrângeri care te înalță. Viața mai înseamnă să stai și la umbra unui copac ce l-ai plantat cu ceva timp în urmă. 
Cât timp trăieşti, simte-te viu. Nu te pierde printre fotografii îngălbenite de timp… Mergi mai departe atunci când toţi se aşteaptă să renunţi. Lasă trecutul în urmă. Acceptă că nu mai poți schimba nimic. Invață din el. Iartă, iartă-te! Nu lăsa să se tocească tăria pe care o ai în tine. Când nu mai poți să alergi, ia-o la pas, ardelenește, calm, frumos. Nu poţi să mergi pentru că mai vrei să îți ștergi și lacrimile sau îți simți inima, ia bastonul și te sprijină. Mai stai pe bancă, însă nu te opri niciodată! Nu trăi prin comparații! Fii tu însuți, înfrânge-ți durerea pentru că tot la zi ajunge și cea mai lungă noapte! O zi în care nu am făcut un bine, măcar o firimitură, e o zi uscată, pierdută. Te rog, lasă-mă ca din iubire să-ţi ofer locul meu în Rai !"

  • Recomand o rulada delicioasa, laudata de toti invitatii mei. Ce am modificat eu la sugestia papilelor mele: am adaugat zeama de la o lamaie si ceva marar. Hmm... foarte buna! 


"Sa fim smeriti, insa sa nu vorbim de smerenie. Vorbirea despre smerenie este o capcana a diavolului, care aduce cu sine deznadejdea si delasarea, in vreme ce adevarata smerenie aduce cu sine nadejdea si lucrarea poruncilor lui Hristos.[...] Roaga-L pe Dumnezeu sa-ti trimita sfanta smerenie. Nu pe aceea care spune 'sunt cel din urma, sunt nimic.' Aceasta e smerenie diavoleasca. Smerenia cea sfanta e dar de la Dumnezeu. Dar. Harisma. Nu provine din stradaniile noastre. Pregateste-te si cere-I lui Dumnezeu acest dar sfant."
Parintele Profirie 

...ne vedem Joi ...:)

0 comentarii: