RSS

miercuri, 13 noiembrie 2013

Toamna bogata

"Sa te rogi fara neliniste, in pace, cu incredere in grija si iubirea lui Dumnezeu. Nu te osteni cand te rogi.[...] Sa-l rogi pe Dumnezeu sa te faca vrednic de iubirea Sa.[...] Sa faceti cate metanii puteti in rugaciune, chiar daca asta va oboseste. Cand rugaciunea este insotita de sacrificiul nesilit, se face mai placuta si mai roditoare in fata lui Dumnezeu."
Parintele Porfirie

Septembrie luminos




Octombrie de Aur
















Noiembrie in cuibul nostru











Am savurat aceasta toamna! Am ras mult, am petrecut timp in natura si am cochetat cu voia buna, glumele, mancarea gustoasa, seri lungi de crosetat si multe, multe fire colorate. Am dansat cu frunzele si am alergat prin ceata. Mersul prin ceata e ca mersul prin viata, e nevoie sa fii atent doar la momentul prezent. Nu stii ce va urma. 

Mi-am cumparat ceai. Am adunat frunze. Le-am pus la presat. Am trait putin si in Iad dar m-am lamurit. Vreau sa aduc Iadului din mine putina Lumina. M-am linistit. 

Animalutele mele imi dau siguranta ca sunt pe drumul cel bun, tind catre iubire si daruire, catre sinceritate si tihna. E bine. Tot ele imi dau de veste daca depasesc cumva masura si o iau pe de-a laturi. 

Sunt multe povesti pe care le pot atasa fotografiilor de mai sus. Ma rezum momentan doar la acestea din urma. Povesti pot mereu prinde viata intr-o inima deschisa. Povestile le voi pastra pentru mai tarziu. 

Dumnezeu imi vorbeste, imi vorbeste prin tot ceea ce ma inconjoara. Am nevoie doar de Liniste sa pot primi. Controlul imi face rau. Invat zi de zi sa aplic marele elixir al vietii: sa ma las in Voia Sa. Eu singura nu pot face lucruri, e nevoie doar sa ma las condusa si astfel vom zbura impreuna spre Bucurie. 

Mi-a luat ceva timp sa inteleg asta si inca ceva timp sa aplic. 

Dincolo de ganduri stau mangaierile ingerilor;
Dincolo de lacrimi stau rugile ingalbenite de atata nesperanta;
Dincolo de maine sta Multumescul uitat azi;
Dincolo de batranete sta trufia tineretii;
Dincolo de mainile tremurande sta zambetul proaspetei mamici;
Dincolo de fruntea ridata sta fireasca tacere paterna;
Dincolo de tine stau eu. 

photos by me



0 comentarii: