RSS

joi, 9 februarie 2012

Joia frumusetii :)

Detalii aici

In urma cu o saptamana am descoperit o noua modalitate de demachiere - cu ulei . Cum eu nu folosesc farduri si alte minunatii care "fac femeile sa arate mai bine si sa se simta bine, exceptional chiar, femei in adevaratul sens al cuvantului, doar daca si-au aplicat fondul de ten, altfel nu", m-am bucurat ca am gasit acest nou "mod de joaca".

In vara anului trecut, la recomandarea unei prietene, imi aplicam in fiecare seara ulei de masline si dormeam asa, evident cu un proposel ceva pe perna pentru a evita posibilele pete. 

Dupa o vreme am renuntat pentru ca "lumea mea" a luat alta forma, s-a reconfigurat iar obiceiurile mele s-au mai modelat si ele. Acum insa, sunt mai pregatita sa urmez rutine de tot felul, cu alte cuvinte, imi place rolul de initiatoare intr-ale ritualurilor, momente in care invat sa las pasiunea din interior sa se strecoare afara, sa se bucure de viata. Acum vreau sa-mi exersez perseverenta, daruirea, munca catre ceva folositor, util tuturor.

 Desigur, eu nu lucrez, nu am un program incarcat, insa aceste lungi zile petrecute pe alte taramuri decat cele natale, m-au determinat sa-mi creez un program care sa ma conduca atent catre perfectiune. Daca as sta in coltul cel mai intunecat al camerei, cu o perna in brate (perna pe post de burete, sa poata absorbi lacrimile ce mi-ar curge izvor) m-as distruge singura, m-as urati si as mai face si zile amare celorlalti. Asadar, mai bine iau taurul de coarne si Actiune! (plus ingrijire personala).

Am gasit aici alte cateva recomandari de masti hidratante, usor de aplicat, simplu de procurat cele necesare si rapide, doar suntem albinute :) iar aici cateva cuvinte despre un detaliu mai putin placut din viata unor femei - cancerul de san. Refuz sa folosesc cuvinte grele pentru a descrie acest fenoment pentru a nu creste frica, disperarea femeilor.

Pentru azi:
  • Masca hidratanta pentru ten cu kiwi:
Kiwi este fructul care asigura pielii o hidratare perfecta. Mai mult, fiind bogat in acizi grasi esentiali, el reda pielii supletea pentru ca are in componenta fitosterolii, substante naturale antiinflamatorii, poate fi aplicat si pe tenurile foarte sensibile. Se face un piure dintr-un fruct si se aplica pe obrazul curat. Dupa 15 minute, se inlatura masca.
  • Masca hidratanta pentru par:
Aceeasi de saptamana trecuta. Mentionez ca dupa spalare, imi clatesc parul cu otet. Desi am fost putin reticenta la inceput, am observat ca mirosul nu persista.

O zi frumoasa, cat se poate de calduroasa si ... 
...ne vedem joi! :)


0 comentarii: