RSS

luni, 20 februarie 2012

Povestea devenirii 8

                   Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana

In saptamana ce abia incepe (20-26.02.2012) imi propun sa invat sa cunosc miracolul multumirii sufletesti, singura care poate conduce catre starea de bine interior, fie in momente de bucurie fie in momente mai grele.

8. Mulţumirea sufletească
Se spune că mulţumirea sufletească este virtutea supremă. Mulţumirea sufletească înseamnă să trăieşti din plin ceea ce este bun din fiecare moment. Mai presus de orice, înseamnă să trăieşti în urma momentului prezent, în acel Acum Etern.

Cât de mult pierd în viaţă oamenii care îşi doresc permanent ca lucrurile să fie altfel decât sunt! Care se plâng fără încetare şi care îşi spun că lumea le datorează cu mult mai puţin decât le dă!

Trebuie să zâmbim înlăuntrul nostru cu Dumnezeu, ştiind că viaţa este visul Său. Mulţumirea sufletească este calea cea mai sigură de a obţine tot ceea ce este mai bun din fiecare împrejurare.

Afirmaţie
Prin cele mai puternice furtuni ale vieţii, sunt mulţumit, pentru că am în inima pacea Lui Dumnezeu. 
Rugăciune
Doamne, Dumnezeule, cum Tu trăieşti de-a pururea împăcat cu Tine însuţi, ajută-mă şi pe mine să trăiesc, de-a pururea, cu mulţumirea în suflet că pot fi vrednic să trăiesc în bucuria Ta. 
  • Tema 7 - Siguranta - Cum a fost saptamana trecuta?
+ mi-a fost destul de greu sa continuu acest exercitiu; am facut-o insa mai mult fortat;
+ desi ma aflu intr-un impas nu vreau sa renunt, este normal sa existe aceste mecanisme de aparare, aceste piedici in calea dezvoltarii; ce inseamma schimbare? durere, noutate, sa treci din  nou prin acele momente care odata ti-au provocat durere iar acum daca vrei sa te vindeci trebuie sa poti sa ramai drept in fata acelei dureri, sa o poti privi in ochi fara resentimente;
+ orice satisfactie apare in urma unei munci grele.

-autosabotajul este mult mai prezent;
-eschivarea, amadarea au inceput sa fie mai prezente si mai intense;
-acum imi este din ce in ce mai greu.
  • Concluzii
1. Desi exista aceste momente cand refuz sa merg mai departe, eu aleg sa continuu;
2. Am nevoie sa fiu mai intelegatoare cu mine, sa-mi acord timp si rabdare;
3. Scrisoare de recunostinta pentru ce am facut pana acum.


Cu recunostinta pentru darurile primite zi de zi de la Viata, imi cer inca o data iertare pentru raul manifestat! 

0 comentarii: