RSS

luni, 6 februarie 2012

Povestea devenirii 6

Detalii aici
... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana


Saptamana 6-12.02.2012 o voi dedica Muncii; muncii cu drag si spor :) cu scopul de a crea propria "bratara de aur".


6. Munca
Munca trebuie făcută cu o atitudine creativă – niciodată în scopul unui câştig egoist, ci pentru şansa de a avea o lume mai bună pe care ne-o oferă.

Cei care muncesc cu gândul la răsplata trăiesc în viitor; îşi pierd obiceiul de a trăi aici şi acum, singurul loc unde poate fi găsită fericirea adevărată.

Munca trebuie să fie făcută întotdeauna cât mai bine cu putinţă – nu din autoamăgire, ci în semn de mulţumire pentru darul vieţii, luminii soarelui, apei şi aerului – şi în semn de mulţumire pentru puterea data nouă de Dumnezeu pentru a le fi de folos semenilor noştri.

Afirmaţie
Voi munci gândindu-mă la Tine, Doamne, Dumnezeule. Ţie îţi închin ce este mai bun în mine.
Rugăciune
Doamne, Dumnezeule, Preaiubit, care ai creat atât de minunat munţii înalţi, înzăpeziţi, râurile în matca lor, florile colorate şi parfumate, oceanele întinse şi unduitoare şi stelele depărtate şi strălucitoare: arată-Ţi prin mine bucuria Ta perfectă.


  • Tema 5 - Impartasirea - Cum a fost saptamana trecuta?

+pentru mine este un nou mod de a-mi tine mintea ocupata si a nu-i mai permite sa vagabondeze pe unde vrea ea;
+ma simt mai bine, sunt mai multumita de mine;
+practica imi permite explorarea adevarului interior.

-m-am confruntat cu o parte intunecata din mine de care nu eram tocmai constienta si nu am reusit sa o gestionez tocmai bine;
-am fost determinata sa ma privesc si dintr-un alt punct de vedere si am descoperit o alta realitate, diferita de cea pe care o cunosteam;
-am evitat analiza.


  • Concluzii

1.De mana cu Vointa, aliatul ideal in astfel de procese.
2.Autorecompensa, autoaprecierea si automotivatia, alti treo prieteni de nadejde.
3.Voi continua sa merg pe acest drum chiar daca inconstientul imi joaca feste :) .

0 comentarii: