RSS

luni, 13 februarie 2012

Povestea devenirii - 7


Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana


Pentru saptamana 13-19.02.2012 ma voi juca cu siguranta. In cele ce urmeaza sunt explicate detaliile.



7. Siguranţa

Omul se străduieşte toată viaţa să strângă averi, să-şi asigure proprietăţile împotriva pierderii şi sănătatea împotriva devastării bolilor. Îşi întemeiază credinţa pe măsuri exterioare şi nu vede că o asemenea credinţa este ca şi cum i-ai cere valului să nu se mişte!

Siguranţa este numai a aceluia care îşi pune credinţa numai în Dumnezeu. Cel mai practic dintre oameni este acela care îşi dă viaţa Lui Dumnezeu, rugându-se: “Siguranţa mea îţi aparţine Ţie, Doamne, Dumnezeule.” Asta nu înseamnă că nu ar trebui să fim conştienţi. Însă, după ce ne dăm toată silinţa, grija trebuie să o lăsăm în seama Lui Dumnezeu!

Afirmaţie
Trăiesc în sălaşul prezenţei interioare a Lui Dumnezeu. Nimeni şi nimic nu poate trece prin zidurile acestea ca să-mi facă vreun rău.
Rugăciune
Primesc, Doamne, Dumnezeule, tot ceea ce vine la mine, ca venind din mâinile Tale. Ştiu că îmi vine cu binecuvântare, pentru că al Tău sunt, aşa cum Tu eşti de-a pururea al meu.
  • Tema 6 - Munca - Cum a fost saptamana trecuta?
+munca este singurul mod in care omul ramane pe meleagurile sanatatii, ale binelui, ale umanului, indepartandu-se nu face altceva decat sa se piarda si sa cada in propria capcana;
+aceste afirmatii m-au ajutat sa am parca mai mult spor si sa incep cu dreptul, cum se spune, o activitate, adica sa pastrez voiosia, bucuria, daruirea, gandul bun, nu sa o fac din obligatie, sa las lenea sa ma castige;
+au jucat rolul unui reminder in ceea ce priveste perseverenta, succesul, reusita, si nu vorbesc despre job sau dead-line-uri ci despre stapanirea de sine in a nu da inapoi, in a nu renunta, in a nu distruge doar pentru ca e greu si anevoios acest drum iar povara e uriasa.

-pe masura pe saptamanile se petrec iar temele curg, autosabotajul este si el pe masura;
-uneori ma las prada lenii fie si doar pentru cateva secunde, este suficient ca apoi sa reincep MUNCA;
-as avea nevoie de parteneri, insa vad ca pana acum nu mi-a scris nimeni ca ar fi interesat sa participe.

  • Concluzii
1. Sunt multumita de mine ca am reusit sa ajung pana aici;
2. Voi continua si chiar imi pregatesc un mic cadou;
3. Sper ca voi gasi parteneri si pe acest drum.

O zi binecuvantata de iarna, mai ales acum cand sunt multe maini intinse ce implora si canta dragostea, daruirea, ajutorul, bunatatea!

0 comentarii: