RSS

joi, 16 februarie 2012

Joia frumusetii :)

                                 Detalii aici

Chip de inger.

Noutati? Da, as putea spune. Sunt deja doua saptamani de cand folosesc demachierea cu ulei si rezultatele sunt pe urmele mele. Tenul imi este luminos, este hranit si hidratat (in sfarsit), este fin si neted (normal sunt inca tanara ar putea spune unii insa e mai mult decat atat, e ca al unei persoane care se ingrijeste), nu-mi mai simt pielea rigida, nu ma mai ustura (pentru ca eu am tenul sensibil, uscat). Ma simt ca o Domnita venita din acele vremuri apuse ce incearca sa se integreze in noua lume :) .

  • Pentru ten

Pentru aceasta saptamana m-am gandit ca ar fi binevenite o baie de aburi (in vederea deschiderii porilor) si desigur un gomaj (peeling/exfoliere) pentru a indeparte celulele moarte. Dupa care voi aplica masca cu kiwi, cea de saptamana trecuta. De ce? Pentru ca tenul va avea nevoie de o buna hidratare iar aceasta masca mi se pare potrivita. Despre ce presupune gomajul, cateva indicatii de care sa se tina cont la aplicare, las doar cateva link-uri, netul e plin cu recomandari (pentru cei interesati click aici, aici si aici - ultima recomnadare mi se pare foarte explicita si complexa in acelasi timp)
  1. Baia cu aburi - cu musetel;
  2. Masca de gomaj naturista
Reaminesc, Gomajul nu trebuie decat sa curete delicat pielea fetei, de aceea nu este indicat sa se apeleze la produse abrazive dure. O masca naturista usor de preparat este urmatoarea: lasati o lingura de malai sa se inmoaie in putin lapte cald si apoi masati usor fata cu amestecul obtinut. Dupa cateva minute, fata se va spala cu apa calduta.

    3. Urmatorul pas este aplicarea unei creme/masti hidratante (in cazul meu - masca cu Kiwi).
  • Pentru par
Pentru ca tot m-am jucat saptamana aceasta de-a "bucatareasa minune" si am repetat maioneza facuta pentru primata de sarbatori, la care,de asta data, am omis un ingredient, azio voi face si pentru parul meu. 

Ingrediente:
-1 galbenus (nefiert);
-4 linguri de ulei de masline;
-o lingura de ulei de ricin;
-cateva picaturi de lamaie.

Se mixeaza, uleiul si zeama de lamaie se adauga treptat. Cand amestecul are o textura cremoasa, se poate aplica pe parul uscat. Se lasa sa actioneze 30 de minute. Este indicat sa se poarte pe cap o casca de dus sau o folie de plastic pentru a "decora" in urma noastra iar deasupra foliei un prosop incalzit; apoi se spala parul in mod normal. Masca cu maioneza este recomandata persoanelor cu parul cret si rebel. Mai multe detalii aici si aici .

O zi frumoasa Domnitelor care muncesc si...
...ne vedem Joi :) !

1 comentarii:

:) spunea...

ce le mai stii tu pe toate :)