RSS

duminică, 25 noiembrie 2012

Mao implineste azi 6 luni

 Ghemul meu tigrat, e bland, dulce si rasfatat. Inca ii place sa doarma in pat iar eu uneori ma prefac ca nu vad, alteori il cert doar pentru a avea un motiv in plus de alint.

 Unchiul Pedro este un tip cu personalitate, se lasa iubit doar cand are chef, te face sa-l iubesti pentru ca apoi sa te lase cu ochii in soare; noroc ca aici nu e soarele prea prietenos. Vaneaza soricei pe care uneori ii imparte cu nepotelul, uneori comploteaza impreuna pentru delicatese cum ar fi veverite (ne viziteaza zilnic trei)


Sprinten si dornic de a se bucura din plin de o zi insorita de Noiembrie

 Cu greu se lasa fotografiat in ipostaze dragalase. Cred ca vrea sa-si manifeste autonomia si eu tot il mamesc si nu inteleg ca acum e si el baiat mare :)

 Hmm...o musculita...yummy-yummy 

"Ah..iar vine, nu vede ca vreau sa dorm si n-am chef de fotografiile ei plictisitoare. Am tras cu ochiul in arhiva si are peste 500 de fotografii doar cu mine. E nebuna dar eu tot o iubesc, doar e mamica mea adoptiva :) !"

"Dupa cum va spuneam, gasesc si eu cate o pozitie comfortabila in care pot sa ma alint si ea vine sa ma deranjeze...Am eu grija,nu-i bai, m-am intors cu cateva secunde inainte ca ea sa faca poza...hi-hi-hi, se supara putin dar ii va trece repede."


O seara Meow va ureaza,
Le Petit Mao & Mami Cris

0 comentarii: